Hvor holder du til? Nå er det mange forskjellige (7 stk tror jeg) fra Hoinndal som er kjent. Men om du kan hente i Bergen har jeg en tendens til å dele gratis og oppfordre til å bli presentert en smaksprøve av ferdig øl [emoji1417]
Hvor holder du til? Nå er det mange forskjellige (7 stk tror jeg) fra Hoinndal som er kjent. Men om du kan hente i Bergen har jeg en tendens til å dele gratis og oppfordre til å bli presentert en smaksprøve av ferdig øl [emoji1417]
Bor desverre en halvtime unna Trondheim, så det blir lit langt å kjøre, har egentlig kveik nok (saure, ebbegarden, hovden, midtbust, gjernes, eitrheim) men fikk plutselig lyst til å prøve meg på et øl som ligner de fra Hornindal. Til nå har det gått mest i kokt maltøl og rå stjørdalsøl
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.