Humlestiklinger gis bort, ev byttes i en flaske godt hjemmebrygg. Kan hentes på Torshov, Oslo.
T thowens Norbrygg-medlem 2 Jun 2017 #1 Humlestiklinger gis bort, ev byttes i en flaske godt hjemmebrygg. Kan hentes på Torshov, Oslo.
L Lystad 2 Jun 2017 #2 thowens skrev: Humlestiklinger gis bort, ev byttes i en flaske godt hjemmebrygg. Kan hentes på Torshov, Oslo. Klikk for å utvide... Om du kan sende, er jeg meget intressert[emoji1303] Sent from my iPhone using Tapatalk
thowens skrev: Humlestiklinger gis bort, ev byttes i en flaske godt hjemmebrygg. Kan hentes på Torshov, Oslo. Klikk for å utvide... Om du kan sende, er jeg meget intressert[emoji1303] Sent from my iPhone using Tapatalk
T thowens Norbrygg-medlem 2 Jun 2017 #3 Tror ikke stiklinger egner seg godt som postforsendelse. Og et forsøk på forsvarlig pakking blir for omfattende... Så nei, jeg sender ikke. Beklager.
Tror ikke stiklinger egner seg godt som postforsendelse. Og et forsøk på forsvarlig pakking blir for omfattende... Så nei, jeg sender ikke. Beklager.