Humlestiklinger ønskes kjøpt i Rogaland evt. byttet i øl:)
rodfjell 8 Mar 2017 #1 Humlestiklinger ønskes kjøpt i Rogaland evt. byttet i øl Sist redigert: 10 Mar 2017
B Badegakken 13 Mar 2017 #2 Har he brewers friend i hagen du kan få ta stiklinger av, men det er lite futt i den enda.
rodfjell 13 Mar 2017 #3 Veldig gjerne, hvis det er mulig å ta stiklinger i år! Finner ikke mye om sorten, er det Brewers Gold eller Northern Brewer? @Badegakken
Veldig gjerne, hvis det er mulig å ta stiklinger i år! Finner ikke mye om sorten, er det Brewers Gold eller Northern Brewer? @Badegakken
B Badegakken 19 Mar 2017 #4 Brewers gold ja. Sjeldent på forumet men kan sende mobilnr på PM. Regner med det begyner og livne til om ikke så alt for lenge.
Brewers gold ja. Sjeldent på forumet men kan sende mobilnr på PM. Regner med det begyner og livne til om ikke så alt for lenge.
Dag Frode Aasnes Norbrygg-medlem 19 Mar 2017 #6 Hei jeg er interessert i stiklinger også om noen har noen til overs.
B Badegakken 13 Mai 2017 #7 Mine stiklinger klarte seg desverre ikke. Satser på at jeg har noen neste år....