Hurra for Norbrygg!!!

Hallo!

Artig at det finnes et forum for sånne som oss - trodde jeg var nærmest alene om denne pussige hobbyen, jeg!  :biersmile:

Er helt fersk her i forumet, men har nå snart 15 års fartstid som hjemmebrygger. Jeg begynte med hjemmebrygging for å spare penger mens jeg var student, men ble senere nødt til å fortsette fordi det ble så utrolig godt! Noe helt annet enn kjedelig "buttikk-øl"!

Jeg har mest holdt meg til ekstraktbrygging, men har også et par vellykkede maltbrygg bak meg. Grunnen til at jeg stort sett bruker ekstrakt, er at jeg synes det gir klart mest i forhold til innsatsen. Har heller ikke investert i noe utstyr utover det helt grunnleggende, så da blir det litt mye styr med mesking synes jeg. Kan hende blir det en forandring på det nå?

Gleder meg uansett til å delta i forumet, både med spørsmål og svar!

Skål for Norbrygg, et virkelig kjempeflott tiltak!

:amen:

Beste hilsen fra Morten
 
Hei Morten, og velkommen til forumet!

Hvorfor ikke være med på Norgesmesterskap i Hjemmebrygging også? Det skjer den 17. mars i Studentersamfunnet på Bislett. Da får man smake andre sine hjemmebrygg samt prøve å vinne en eller flere priser :). Se her: http://norbrygg.no/forum/index.php?topic=163.0
 
Ja, norbrygg har vært til stor hjelp for meg nå som jeg prøver å komme i gang med ølbrygging :)
Men er til tider veldig dødt her :( Hadde ikke vært inne på en stund, men nå ser det ut til at folk begynner å våkne litt til liv igjen! Er det julestria som har fått folk til å bikke under? :p
Håper aktiviteten vil holde seg høy fremover.

Håper det passer seg sånn at jeg får kommet meg til NM jeg også.
Hadde vært veldig morsomt å få se hva de som har litt erfaring får til i forhold til mitt :)
 
Prøv denne siden også....  :skaal2: Egentlig burde  de to nettstedene vært slått sammen.  "Vi er så få her landet"..
 
Tilbake
Topp