Hendi Induksjonstopp 3500w til salgs/ helst bytte mot 19 liter fat.
Jo Norbrygg-medlem 14 Jun 2019 #2 Carl-Fredrik skrev: Hendi Induksjonstopp 3500w til salgs/ helst bytte mot 19 liter fat. Klikk for å utvide... Hvor holder du til? Jeg er interessert i kjøp eller bytte Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Carl-Fredrik skrev: Hendi Induksjonstopp 3500w til salgs/ helst bytte mot 19 liter fat. Klikk for å utvide... Hvor holder du til? Jeg er interessert i kjøp eller bytte Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Jo Norbrygg-medlem 14 Jun 2019 #4 Carl-Fredrik skrev: Halden Klikk for å utvide... Skal til Halden om 2 uker Hvilken pris eller byttehandel ser du for deg? Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Carl-Fredrik skrev: Halden Klikk for å utvide... Skal til Halden om 2 uker Hvilken pris eller byttehandel ser du for deg? Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Jo Norbrygg-medlem 14 Jun 2019 #6 Carl-Fredrik skrev: Et 19 liter fat hadde vert fint. Klikk for å utvide... Det høres helt ok ut. Sender deg pm senere i dag, med bilder av fatet. Kan sette på nye pakninger, leverer vasket med trykk. Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Carl-Fredrik skrev: Et 19 liter fat hadde vert fint. Klikk for å utvide... Det høres helt ok ut. Sender deg pm senere i dag, med bilder av fatet. Kan sette på nye pakninger, leverer vasket med trykk. Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk