Kegerator med frys, 3 faucets, kegs og gass til salgs på finn.no

Coop

 
Fant denne på finn. Snakket med en amerikansk/engelsk dame som solgte dette og hun kunne ikke shippe så det var uaktuelt for min del, men for dere i osloområdet er kanskje dette noe å titte på. Hun ville selge samlet virket det som.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21456582
 
Coop skrev:
......., men for dere i osloområdet er kanskje dette noe å titte på.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21456582

Det var det... Jeg har vaffal _aldri_ vært så jublende glad over å kunne bringe noen hvitevare i hus!!!  Superfornøyd med selger, skap m/utstyr og det hele.  :skitbra:

Da er det bare å ta et par trinn opp - både i volum og komplifikasjonsnivå på prosessen.  Kan vel ikke fortsette med "boksøl" med slikt fint skap, kan jeg vel?  Er dog overrasket over hvor drikkbart det er blitt, kun med ekstrakt.  Neste blir ekstrakt/humle - og det ganske så fort.

Glad hilsen fra

Morten M
 
Gratulerer med meget godt kjøp!

En dame som selger øleskap, aner meg en skillsmisse og hevngjerrig kone  ;D
 
Takker...

_Overhode ikke_ internproblemer der i gården!!!  De flytter til eget hus, fra leid hus.  Da går han over fra midlertidig løsning med kegerator, til tappekraner i kjøkkenbenken!!!!!  ;D

Fikk også lynsmakt på et par brygg - og karen kan sakene sine, han!

Bare solskinn hele veien i denne historien :-D))))))))))))))))))))))))

En liten vask og noen pakninger, for sikkerhets skyld, litt forsiktig ommøblering og fagre løfter til Dragen, så er jeg på sporet...

ML(ike)F(ornøyd)H

Morten M
 
Her er det fremdeles vegg-til-vegg-smil...!  ;D  En nesten ledig krok i huset ble funnet og nå gjenstår det bare å få fylt disse fatene.
l_b7ffb80babc942938d6aed8705db3f84.jpg

Grei plass til CO2-flasken ved siden av:
l_84690862b18445f994d7c3970a2c3297.jpg

Nå skal vi se - hva har jeg lyst på nå...?
l_3bae5841424a494ab40282f1854cb875.jpg

To uttak fra regulatoren + forgrening til de 3 fast tilkoblede fatene:
l_cbc5ef0237c2441888bf1979e6640a9d.jpg

Gjennomføringer til kranene:
l_038b6025c00841488cdc34d63aee9d0b.jpg

Med to av tre gutteslasker som snart er i prøve-seg-litt-frem-i-livet-alderen, kan det være greit med et par advarsler - uten at jeg tror _det_ vil hjelpe noe særlig når den tid kommer...:
l_9a6eff71c0b7491e9f9ba6df6f9ff122.jpg


Har fått øynene opp for at hvitevarer er ålreite dyr.

MM
 
Det var da voldsomt, så kronglete det var å få frem bildene... :mad:  Adressen legges mellom img-kodene; men synes ikke i innlegget.  Noen åpenbare, kjente feil jeg kan ha prestert?

MM
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Det var da voldsomt, så kronglete det var å få frem bildene... :mad:  Adressen legges mellom img-kodene; men synes ikke i innlegget.  Noen åpenbare, kjente feil jeg kan ha prestert?

MM

Jeg prøvde en av bildelinkene og jeg ble ledet til en Myspace-konto som var stengt for gjester. Du får heller laste ned bildene til dataen din og så bruke dem som vedlegg her i et innlegg, da blir de nok synlige for alle. :)
 
Det skapfronten formelig skriker efter, er et drip tray.  Såvidt jeg har kunnet bringe på det rene, er det ingen av de hjemlige pushere som fører slikt.  Forslag til gode kilder "utaskjærs"?

MM
 
Tilbake
Topp