Kinsarvik helsekost - feil vare - null respons...

Viktste

Norbrygg-medlem
Bestillte 3 pakker Billingtons molasse sukker hos de for en ukes tid siden. Fikk 3 pakker demererara sukker levert i posten. Det kunne jeg likte gjerne kjøpt på den lokale matbutikken til halve prisen. Har send mail - ingen respons. Har ringt- svarer ikke. Er bittelitt irritert...
 
Det er vel bare å prøve å ta kontakt igjen etter pinse. Enten er de useriøse eller så er de opptatt/fri e.l.
 
Takker for tilbudet odland, men det haster ikke. Var mest at de ikke svarer... Men jo det er jo pinse, så jeg får ringe igjen til uka. Satser på at det ordner seg...
 
Da fikk jeg svar fra Kinsarvik Heleskost. De beklager feilen, ny vare er på vei og jeg kan beholde de feile varene. Så da skal de ha all skryt for bra kundeservice :)
 
Tilbake
Topp