• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kjele ønskes kjøpt hurtig.

Har noen en bryggekjele og vørterkjøler til salgs i området rundt romsdalen, nordmøre eller sunnmøre? Bryggedag på lørdag og jeg har kanskje en litt liten kjele nå (27l).

Bor på Vestnes, rett sør for Molde men kommer meg som regel dit det trengs uten for store vanskeligheter...

Ps: har du ikke kjøler så gjør det ingenting. Det er primært kjele jeg er på utkikk etter. Send meg en melding hvis du har noe du vil kvitte deg med. Jeg skal oppgradere litt smått om senn uansett.

Kanskje en moderator blr rydde litt i trådene på forumet? Vanskelig for folk som ønsker å være seriøse å få noe fornuftig ut av forumet midt i Lars'ern, Carina og Lasse sitt lille private adventsparty de siste dagene..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sist redigert:
Har noen en bryggekjele og vørterkjøler til salgs i området rundt romsdalen, nordmøre eller sunnmøre? Bryggedag på lørdag og jeg har kanskje en litt liten kjele nå (27l).

Bor på Vestnes, rett sør for Molde men kommer meg som regel dit det trengs uten for store vanskeligheter...

Ps: har du ikke kjøler så gjør det ingenting. Det er primært kjele jeg er på utkikk etter. Send meg en melding hvis du har noe du vil kvitte deg med. Jeg skal oppgradere litt smått om senn uansett.

Jeg har en 100 liters tykkbunnet rustfri stålgryte med kran, hjemmelaget kopperkjøler og 2 Coleman 70 liters kjølebokser for mesking hvis noe av dette kan være interessant.
Holder til på Hjelset utenfor Molde.

Tilbake
Topp