Lås til Kegerator

ADale

Norbrygg-medlem
Noen som har installert dette? Jeg har mine grunner. I dag kom jeg på hytta, og idiotene som hadde leiet hytta mi, hadde forsøkt å stjele øl fra den tildekkede kegeratoren med nydelig IPA. Da det ble tomt (fordi jeg hadde skrudd av CO2 gassen før de kom), har de klart å skru ut sikkerhetsventilen i fatet og t.om ødelagt den, så den ikke kan skrues tilbake, Gradene var endret til Fahrenheit og vifta stod på.

Noen som har tips til en hengelås som kan passe?PXL_20240215_171805506.jpeg
 
Takk, men da blir det stort trekk av depositum. Problemet denne gangen var at det var gjennom Airbnb og de krever jo ikke depositum. Så vurderer kutte de ut, ja og bare leie ut gjennom Finn.
 
Fatter fortsatt ikke hvordan det går an å være så dum. Tatt på fersk gjerning, ødelegger sine muligheter til å leie med Airbnb igjen,men om de er en gjeng,gir de vel beng i det og bruker annet navn. Airbnb burde egentlig kreve navn og ud på alle som leier, først da får man bukt med slike folk.
 
All kjøling i kegeratoren er vel gjennom vifta o bakkant. Dvs. at du trygt kan borre gjennom veggen og lage en lås. (Hvis noen andre kan bekrefte at det ikke er kjølerør i veggen)

Et annet, voldsomt alternativ, er å få tak i et gitter, slik man har forran butikker i kjøpesenter etc. Jeg har vurdert det i min hytte.
 
Tilbake
Topp