Beskrivelse, eventuelt med bilde, skal legges ut i annonsen.
Ved direktesalg skal salgspris være presisert, og først til mølla-prinsippet gjelder. Første innmeldte interessent som aksepterer salgsprisen får kjøpe varen. Hvis endelig pris ikke er avklart på det tidspunktet fellesbestillingen legges ut, bør det presenteres et prisanslag.
Ved auksjoner skal det settes tidsfrist og minstepris. Innkomne bud tilsvarende minstepris eller høyere skal godtas ved fristens utløp.
Klargjør om varen må hentes og eventuelt hvor, eller om den kan sendes. Ved fellesbestillinger bør det minimum foreligge et estimat på fraktkostnader.
For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor.
jaha, jeg kjøper for det første aldri noe fra Elkjøp som er brukt ca 80 ganger, kjøper jeg fra finn så stårprisen der og jeg kanfort bla forbi om det ikke passer meg.
Her skal det selges noe som er godt brukt og jeg sier hva jeg synest den er vert, etter som TS ikke oplyste om hva han ønsker. Han står helt fitt til ikke å svare meg, blir ikke det minste lei meg..
Hei igjen. Godt mulig jeg postet feil sted. Jeg er som sagt ikke sikker på om jeg vil selge den, var mest nysgjerrig på å først finne ut av hva den er verdt, så om det burde vært postet et annet sted si gjerne hvor. Må få tatt bilder av den men den er ikke hjemme, står i et eksternt lokale. Kommer tilbake med det når jeg har fått tatt dem
Du uttrykker deg nok ikke helt i tråd med reglene for hvordan man skal oppføre seg på forumet her. Forøvrig er direkte og indirekte personkarakteristikker en uting uansett om de er regelbrudd eller ikke.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.