Den er visst det.Og er finaleflighten dømt?
Ohh, er du videre da? Vant du?Den er visst det.
Fikk mail i dag.
Dommerskjemaene kommer etter påske.
Nei, men er veldig fornøyd med 2ndre plass .Ohh, er du videre da? Vant du?
Herlig! Grattis!Nei, men er veldig fornøyd med 2ndre plass .
Gratulerer! I påvente av skjema, hva slags stil konkurrerte du med?Nei, men er veldig fornøyd med 2ndre plass .
Det var en schwarzbier i klassen mørk lager.Gratulerer! I påvente av skjema, hva slags stil konkurrerte du med?
Fikk en mail om at jeg fant det under post 1, men der står det bare poeng og ingen dommerskjemaene.Føler at jeg maser litt. Regner med at de som er involvert i bedømmingen av innsendte flasker har et liv utenom NM også.
Men skulle gjerne fått sett dommerskjemaene fra klassen mørk lager.
Vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å forbedre ølet..
Jeg skulle også gjerne sett skjemaene for Mørk lager og selve superfinalen. Gratulerer, @Mc.! Tok du både 2. og 3. plassen?Fikk en mail om at jeg fant det under post 1, men der står det bare poeng og ingen dommerskjemaene.
Ja det gjorde jeg gitt.Jeg skulle også gjerne sett skjemaene for Mørk lager og selve superfinalen. Gratulerer, @Mc.! Tok du både 2. og 3. plassen?
Det var veldig overraskende for mitt vedkommende – og veldig gøy.Ja det gjorde jeg gitt.
Hadde ingen forhåpninger om pallplass.
Så det ble en kraftig opptur etter at en DIPA ble slaktet, he he.
Gratulerer med førsteplass.
Du ble i tillegg årets hjemmebrygger også.
Du går vel rundt med et bredt glis fra du står opp til du legger deg.
Godt jobbet.
Jeg var så heldig at jeg fikk smake 1-2-3 plassen etter sluttfinalen. Kan ikke si at jeg ble overrasket over at noen av dem kom helt til toppen. Utrolig velsmakende alle 3. Igjen - gratulerer til dere alle.Det var veldig overraskende for mitt vedkommende – og veldig gøy.
Tusen takk!Jeg var så heldig at jeg fikk smake 1-2-3 plassen etter sluttfinalen. Kan ikke si at jeg ble overrasket over at noen av dem kom helt til toppen. Utrolig velsmakende alle 3. Igjen - gratulerer til dere alle.