Noen som har hatt trøbbel med USPS ved bestilling fra Morebeer før?

Jeg bestilte en March-pumpe med priority mail.

Idag så jeg den hadde blitt stoppet i Canada, med meldingen "Does not meet customs requirements - "

Frakten kostet over 70 dollar, og nå vil more beer at jeg skal betale frakten en gang til for at de skal sende en ny.

Jeg skjønner ikke at ei lita pumpe skal skape så mye trøbbel, og attpåtil i Canada?

borander skrev:
Jeg har bestilt selv, men den ble sendt fra SF.

Min ble også sendt fra SF. Noen må ha kuka skikkelig. USPS har kanskje send pakka feil vei. Aldri hatt en pakka fra USA som går gjennom Canada.

Regner med at du har betalt med et kredittkort?  I såfall ta kontakt med banken og si at du ikke har motatt varen og vil ha tilbake pengene..  ( du har krav på det jmfr kredittkjøpsloven § 8 )

Jeg skal se hva Morebeer sier.

Enten så har USPS sendt pakka mi feil vei, sikkert på trass. Eller så har Morebeer ikke klart å slette rhizomene jeg bestilte fra følgeseddelen. Fant ut i ettertid at man ikke får bestilt Rhizomer fra USA, så det ble droppet av Morebeer fra orderen.

Trur ikkje posten norge har for vane å senda noko feil veg på trass…  Posten Norge har fantastisk distribusjon som er heilt super til noko feilar.  Når det feilar derimot - så går det i tempoet til skilpadder.

Odland skrev:
Hvorfor skulle USPS sende noe feil vei på trass? Er ikke Posten Norge vi snakker om heller.

Det var ikke seriøst ment. Føler meg bare som alle andre som venter på noe i posten nå, at pakka mi er superviktig.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Synd at mange amerikanske nettbutikker bruker USPS (som er ganske likt posten). Man skulle fått valgt sjølv. FedX og UPS er veldig mykje bedre, og ting kommer fort. Sist eg bestilte fra Morebeer gikk da 2 veker nesten med USPS, mens eg tidligare bestilte ein 30kg forsterker, gikk 6 dagar fra den blei sendt til eg hadde den på døra, og da kom tollrekninga i posten i ettertid. Denne kom med FedX.

borander skrev:
Pleier å få ting på døra to dager etter bestilling med UPS fra Amazon. Fantastiske greier.

Jeg fikk og camco elementer to dager på døra etterpå fra amazon. Helt genialt.

Med USPS nå så betalte jeg tydeligvis 74 dollar for at de skulle sende pakka til Canada og så tilbake til butikken.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Tilbake
Topp