Nøgne Ø med i fruktbart sammarbeid (i følge BeerAdvocate)

janh

Norbrygg-medlem
Jeg fikk siste eksemplar av BA i posten. Under BeerRewiews kom jeg over følgende:
Special Holiday Ale. Jolly Pumpkin/Nøgne Ø/Stone. Et sammarbeid mellom disse 3 bryggerier. En "Winter Warmer" med 9% som bladet bir en ren "A" (Outstanding). Konklusjon: "Delicious. A unique take on the Winter Warmer style that pairs some very distinct and unusual ingredients and makes them work. For us, this is what the whole extreme beer movement is all about".
Og så det store spørsmål? Vil dette bli tilgjengelig i Norge? For dere med kontakter-tips Cardinal-Den Gode Nabo osv.
:amen:
janh
 
Ja. Jeg har hørt rykter om at både denne ølen og en hel rekke andre amerikanske øl kommer til å bli tilgjengelig her i Norge utover våren, iallefall på noen utesteder. Det er mye å glede seg til.
 
De lager så mange forskjellige øl at man nesten burde kunne få en slags abonnement, der du får tilsendt de nyeste bryggene så snart de er klare til salg.  :biersmile:
 
Jeg hadde abonert tvert.
Så kunne vi få det en uke eller to før de slippes ut til salgs ;D

Men kjedelige Norge ville sikkert funntet på noe for å hindre det :talktohand:
 
Vel, det er jo snakk om at man kan bestille øl hos Vinmonopolet og få det tilsendt. Hvis noen ville ta seg av å administrere det og fylle ut bestillingsskjemaer for hver gang det kommer noe nytt der fra Nøgne Ø (og for den saks skyld også andres mikrobrygg), så hadde det vært kjekt ikke sant? :) Noen som ser en mulighet i markedet her? ;D
 
Grove skrev:
Ja. Jeg har hørt rykter om at både denne ølen og en hel rekke andre amerikanske øl kommer til å bli tilgjengelig her i Norge utover våren, iallefall på noen utesteder. Det er mye å glede seg til.

Geir Ove er som vanlig godt orientert. Først kommer det en ladning amerikanske øl nå før påske, og så kommer det en ny ladning etter påske. I den siste skal det være med en god del av samarbeidsølet.
 
Denne ølen er forresten veldig god. Spennende og komplekst smaksbilde. Anbefales. Fås iallefall på Henrik Øl og Vinstove (Bergen).
 
Odland skrev:
Denne ølen er forresten veldig god. Spennende og komplekst smaksbilde. Anbefales. Fås iallefall på Henrik Øl og Vinstove (Bergen).

Den er dessverre stort sett utsolgt rundtforbi, men en kan nok være heldig noen steder. Nærmere jul får vi nok også den som er brygget på Nøgne Ø på div serveringssteder og kanskje Polet.
 
Tilbake
Topp