• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

NYE PRISER ! MÅ BORT ! 120 liters METOSkokegryte og Rustfri kjøle/frysebenk

NYE PRISER !!  BILLIG !!!  MÅ BORT !

METOS 120 liters kokegryte i rustfritt stål.
Brukt kokegryte med doble vegger for dampvarming. Det elektriske er fjernet men ellers er gryta hel og fin uten en bulk. Fint hengslet lokk. Jeg har ikke gjort annet enn å fjerne det elektriske mtp å bygge om til en DIY Speidel men jeg har rett og slett ikke tid. Dette er skikkelig kvalitetsvare fra METOS og det synes på de fantastiske sveiseskjøtene og generell byggekvalitet.  Denne er super for den som måtte ønske å evt prøve seg på å lage et fint bryggesystem B:90 D:90 H:110   Pris: 1500,-


Kjøle/frysebenk med vannbad i rustfritt stål
Tre kjøleskuffer og to fryseskuffer. Ett vannbad på noen liter, to hyller. Ikke brukt av meg men fungerte da jeg kjøpte den for ett år siden. Produsert av Rustfrie Bergh AS i 2002. Denne er beintung, solid og veldig praktisk. Alle skyvehyller fungerer, ingenting synlig som er ødelagt.  B:135 D:80 H:90 PRIS: 1000,-


Se vedlagt pdf for bilder/info.

Kun seriøse henvendelser. Send primært mail. Jeg jobber mye natt men kan nås på tlf (92808550), svarer når jeg kan. Mail besvares ASAP.
Utstyret befinner seg i Drøbak og evt kjøper må hente utstyr selv. Jeg sender ikke pr post.
 

Vedlegg

  • Bryggeutstyr for salg Landmåleren.pdf
    1,9 MB · Sett: 49
Tilbake
Topp