• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Nyhet: Billig Trådløst Digitalt Hydrometer

11421cb721237344022ad0e52558ecef_large.jpg

Blåtann varianten koster 938,- inkl. mva. og frakt.
WiFi varianten koster 1512,- inkl. mva. og frakt.

Gå til siden deres for å se beskrivelse av produktet.
http://www.kickstarter.com/projects/parasitx/the-beerbugtm-digital-hydrometer
Dette er et prosjekt under utvikling, og de er avhengig av å få inn nok bestillinger slik at de kan sette i gang produksjon av denne enheten, jeg har bestillt, men jeg får ikke noe produkt om ikke flere også legger inn noen bestillinger for å hjelpe dem over minimums-summen de trenger for å starte produksjonen.

Om prosjektet ikke nr minimums-summen, får alle automatisk tilbakeført pengene fra Kickstarter.

Om noen vet om lignende digital hydrometer (trenger ikke være trådløs), gi meg en lyd, jeg er et datahode og bryggamatør som diller med automatisering av bryggeprosessen.
 
:) Er med på en slik jeg og, men hvilken type bestiller dere?
Spør bare for at vi kan få antallet registrert på rett type, enten Wi-Fi eller blåtann
 
Du velger bare den typen som er rett for deg, og hvis de totalt selger "pledges" for 25.000$ realiseres prosjektet.
 
ca 1000 lappen pr. stk. og 25.000$ blir vell raskt regnet ca 125.000 stykker før realiteten er på plass ;) (ved en kurs på 5...)
 
Leste litt om dette, og ser at det er tenkt montert slik at det måler gravity i gjæringsprosessen kontinuerlig....
I og med at alle hygrometer måler ved hjelp av lysbrytning vil man vel få godt belyst vørter/øl??
 
magne1972 skrev:
ca 1000 lappen pr. stk. og 25.000$ blir vell raskt regnet ca 125.000 stykker før realiteten er på plass ;) (ved en kurs på 5...)
Kl. 06:03 er litt for tidlig å drive med matte ja.... Om man regner at de skal ha inn 25.000 dollar og kurs på 5 blir dette 125.000,- NOK.. 1000,- i snitt pr. gir et antall på 125... Ikke 125.000 stykk :D Foreløpig var de nesten halvveis så jeg.