• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

offtopic: Gis bort C64, Commodore Vic20, zx spektrum (GITT BORT)

Er klar over at dette er relativt offtopic, men jeg ønsker virkelig ikke kaste dette, og jeg har leid lager til dette mm noen år nå, og det har vist seg som en dårlig invistering.

så C64, vic20, zx spectrum, kassetspillere, floppy etc gis bort mot henting på Fjellhamar.

Strider dette mot retningslinjer så slett :)  (jeg fant ikke noe om det)

ER GITT VEKK
 

Vedlegg

  • commodore.jpg
    commodore.jpg
    848,4 KB · Sett: 473
Frode S skrev:
Er klar over at dette er relativt offtopic, men jeg ønsker virkelig ikke kaste dette, og jeg har leid lager til dette mm noen år nå, og det har vist seg som en dårlig invistering.

så C64, vic20, zx spectrum, kassetspillere, floppy etc gis bort mot henting på Fjellhamar.

Strider dette mot retningslinjer så slett :)  (jeg fant ikke noe om det)

Husker min første comandore 64  :)
 
MagneFV skrev:
Jeg betaler gladelig portoen, hvis du vil sende det....

Har ikke noe lyst til å sende det, da jeg ikke har noe egnet innpakning for det.  Vet at om jeg hadde lagt det ut for salg på qxl etc, kunne jeg fått noen kroner for det, men vil heller at de får et godt hjem :)
 
Rutof skrev:
Frode S skrev:
Er klar over at dette er relativt offtopic, men jeg ønsker virkelig ikke kaste dette, og jeg har leid lager til dette mm noen år nå, og det har vist seg som en dårlig invistering.

så C64, vic20, zx spectrum, kassetspillere, floppy etc gis bort mot henting på Fjellhamar.

Strider dette mot retningslinjer så slett :)  (jeg fant ikke noe om det)

Husker min første comandore 64  :)
Samme her, var vel kanskje årsaken til veivalg sammen med mange andre tilfeldigheter. Nostalgi. Sikkert noen her som har skrevet brev i Enable eller programmert i Pascal? (off topic ^2 :)
 
skrev skolestiler i Enable hvor F5 (lagre?) tasten ikke funka.. argh.. skrev stilen tre ganger før jeg ga opp (lærer ikke raskt).
pascal er forsåvidt også mitt første programmeringsspråk.. tett etterfulgt av søte skjønne Ada..  offtopic~3 but on mimreroad
 
Hans Einar skrev:
... Sikkert noen her som har skrevet brev i Enable eller programmert i Pascal? (off topic ^2 :)

Pascal ja - det var i 1978/79 på Universitetet i Bergen (var det ikkje på Univac mon tru med Exec8 operativsystem).      Men eg begynte med Fortran  IV alt i 1973 - på ungdomskulen.  På holkort som vel vart kjørt på EMMA her i Bergen.  Så var det tilbake til  Fortran i 1981  (var det V eller 77) på Sintran op.sys. - då var holkortet erstatta med terminalar - deilege stille terminaler som ikkje gav frå seg anna lyd enn eit pip når dei ville ha merksemd.  Nord-10 og seinare Nord-100 og 500/5000.  (og eg var også innom ein kuriositet av mini kalla PR1ME ein sommar - på Christian Michelsens Institutt).  Trur ikkje dagens unge anar kor langt framme  Norge var på IT-fronten i 70- og 80-åra og at vi faktisk låg framfor amerikanarane i mange tilfelle takka være Norsk Data og miljøa rundt.  Tenk berre på utviklinga av objektorientering  - her var vi på banen alt i 60-åra med Kristen Nygård og Ole-Johan Dahl - Simula.    http://en.wikipedia.org/wiki/Simula 

Men det har lite å gjera med brygging og øl… Mimring er vel ordet.
 
10 PRINT "Basic er kuuult"
20 GOTO 10
RUN
Basic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuult :fyflate:

C64 gir jeg aldri bort, arvegods ;)

Analoge spill: du må frem med skrutrekkeren for å spille fra kassetten. Fantastisk!
 
:biersmile: :skitbra: :biersmile:
Vistad skrev:
10 PRINT "Basic er kuuult"
20 GOTO 10
RUN
Basic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuultBasic er kuuult :fyflate:

C64 gir jeg aldri bort, arvegods ;)

Analoge spill: du må frem med skrutrekkeren for å spille fra kassetten. Fantastisk!
 
Tilbake
Topp