• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ØK: Billig kjele på 36l-40l og kjølespiral

Hei!

Ønsker å kjøpe en billig kjele på mellom 36 og 40 liter. Skal borre inn et varmeelement, så den kan godt være laget av aluminium :)

Ønsker også å kjøpe en kjølespiral

Bor i Drammen, men kan hente i området mellom Oslo og Kongsberg

Sondre

Dersom du er fornøyd med aluminium så blir det ikke mye billigere enn denne. Gass stasjet kan du jo selge/spare på om du ikke trenger det. Synes det er fin kost/nytte faktor på den, har den selv . http://m.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=51300214&q=krabbekoker&sort=0&ref=fas

Jeg er påpasselig med at alt jeg kjøper av tilleggs utstyr er rustfritt stål (gjennomføringer/kraner/PT100 probe) slik at dette kan overføres til en rustfri kjele dersom jeg synes jeg skal ha det senere.
Veldig greit å ta hull i alu, enig i det.

Takk for link :)

Har sett på en del av de krabbekokerene selv, men håper å finne en uten gassbrenner. Og en som er litt nærmere enn Kristiansand :p

Men hvor mye tror du man kan selge gasskoker, gassregulatoren og foten for?

Denne butikken jeg nevnte er basert på postordre, de sender. Jeg fikk min fraktfritt, aner ikke hvorfor. Gadd ikke å stresse med det.
Gass brenner på 9.6kW med regulator selges vel løst for noen hundrelapper, vet ikke om du finner noen som ønsker å kjøpe.

Takk for link :)

Har sett på en del av de krabbekokerene selv, men håper å finne en uten gassbrenner. Og en som er litt nærmere enn Kristiansand :p

Men hvor mye tror du man kan selge gasskoker, gassregulatoren og foten for?
www.shoplink.no har. De er basert i Kr.sand. Men de er tomme på lager for øyeblikket.

Har en solid alukjele som jeg skal selge.
Diameter 40,5cm, innvendig høyde 37cm.
Blir ca 47l når det renner over.

Tilbake
Topp