• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønsker å kjøpe OKTOBER SL1 adapter

TomR

Norbrygg-medlem
Hei, er det noen som mot alle odds har liggende og til salg adapter til 330 og 440ml bokser til bruk på Oktober SL1 maskin?

Mvh
Tom Roger
 
Sist redigert:
Ja, men bruker de selv. Det fulgte jo med maskinen når den var ny?
Nei, jeg kjøpte en maskin av konkursboet til Bryggselv som ikke dette var med på - derav spørsmålet. Har ikke fått sjekket med butikken på Hasle om at de kan ha dette liggende - men Bryggselv solgt jo disse i plastmaterale (POM) før konkursen så bør jo finnes.
 
Sist redigert:
Nei, jeg kjøpte en maskin av konkursboet til Bryggselv som ikke dette var med på - derav spørsmålet. Har ikke fått sjekket med butikken på Hasle om at de kan ha dette liggende - men Bryggselv solgt jo disse i plastmaterale (POM) før konkursen så bør jo finnes.
Jeg kjøpte min SL1 fra Brewshop, ville ha kontakta de så tenker jeg de fikser saken for deg.
 
Så dette, men vil dette passe på Oktober SL1, Benchmk - er jo en egen modell. Men har sendt de en epost så regner med at de viser meg på rett vei :)
Ja, var litt kjapp der, men de kan sikkert skaffe. Har oktober sl1 selv, knallfornøyd
 
Jeg kan printe deg en adapter gratis, har samme problemstilling. Prøver å finne mål og få printet en prototype.

Om noen her i gruppen har en SL1 med dette adapteret, så hadde jeg satt stor pris på om jeg kunne ha fått noen mål.
 
Jeg kan printe deg en adapter gratis, har samme problemstilling. Prøver å finne mål og få printet en prototype.

Om noen her i gruppen har en SL1 med dette adapteret, så hadde jeg satt stor pris på om jeg kunne ha fått noen mål.
Jeg har disse målene på 330ml adapter om det hjelper:

Height: 145.4mm, diameter: 58.1mm

Vedlagt er adapteret vist oppå 500ml adapteret, andre bildet viser under ned mot originalt 500ml adapter.
 

Vedlegg

  • adapter.PNG
    adapter.PNG
    280,6 KB · Sett: 15
  • 20230711_135331690_iOS.jpg
    20230711_135331690_iOS.jpg
    62,9 KB · Sett: 15
Sist redigert:
Oktober sier att høyden på 440ml adapteret skal være "15.3mm with calipers"

Jeg har disse målene på 330ml adapter om det hjelper:

Height: 145.4mm, diameter: 58.1mm

Vedlagt er adapteret vist oppå 500ml adapteret, andre bildet viser under ned mot originalt 500ml adapter.

Klarer du å måle Ø på begge sirkelene på undersiden?
 
Oktober sier att høyden på 440ml adapteret skal være "15.3mm with calipers"



Klarer du å måle Ø på begge sirkelene på undersiden?
Beklager- har ikke dette "in my hand" - men trenger ikke de to ringene, men tilnærmet presspasning på 500ml adapteret (bilde vedlagt). Hadde ikke batteri i mitt digitale skyvelære - så fikk ikke målt nå.


.thumbnail_image0.jpg.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp