Rabattkoder og "Norbrygg status" til 2030

Krøll & Øl

Norbrygg-medlem
Vil først få presisere at - JODA undertegnede ER (norbrygg)medlem og HAR betalt medlemskontingenten for i år, som i fjor, som året før osv... tilbake til 2019. Bestilling av billett på HOOPLA for besøk/omvisning/smaking på "Gamle Ringnes" er bekreftelse på det i seg selv.

Kan vanskelig skjønne at jeg klarer å gjøre noe feil, men problemet er at i alle fall mottar jeg NULL respons på meldinger jeg sender til nummer 2030 (vedrørende rabattkoder). Ifølge mobilen har jeg bl. a. sendt (minus anførselstegnene): "NORBRYGG STATUS" den 5. mars, "norbrygg status" den 6. juni og nå sist den 11. november "Norbrygg status", samt "NORBRYGG STATUS" uten å motta så mye som én eneste bokstav i retur fra nummer 2030 som selvsagt er nummeret SMS'ene sendes til.

Mottar varsler via e-post og under "innstillinger" er alle bokser "check'et av" , så nær som . . .

. . . Vis din nåværende aktivitet
Dette vil tillate andre brukere å se hvilken side du ser på.

Som nevnt er e-post adresse registrert, men ser ikke HVOR jeg eventuelt oppgir telefonnummeret mitt. Var for flere år siden inne på en side for å oppgi betalingsdetaljer (medlemskontingent), men denne finner jeg ikke igjen akkurat nå. Det snodigste kanskje av alt og som jeg ellers ikke har støtt på annet sted, var at denne siden oppga at personnummeret mitt ikke eksisterte (som selvsagt ble dobbelt, trippelt osv. sjekket at virkelig VAR korrekt oppgitt) Mener å huske at jeg av den grunn ikke fikk ordnet autotrekk for medlemskontingent, men får i stedet purringer på e-post
 
Vil først få presisere at - JODA undertegnede ER (norbrygg)medlem og HAR betalt medlemskontingenten for i år, som i fjor, som året før osv... tilbake til 2019. Bestilling av billett på HOOPLA for besøk/omvisning/smaking på "Gamle Ringnes" er bekreftelse på det i seg selv.

Kan vanskelig skjønne at jeg klarer å gjøre noe feil, men problemet er at i alle fall mottar jeg NULL respons på meldinger jeg sender til nummer 2030 (vedrørende rabattkoder). Ifølge mobilen har jeg bl. a. sendt (minus anførselstegnene): "NORBRYGG STATUS" den 5. mars, "norbrygg status" den 6. juni og nå sist den 11. november "Norbrygg status", samt "NORBRYGG STATUS" uten å motta så mye som én eneste bokstav i retur fra nummer 2030 som selvsagt er nummeret SMS'ene sendes til.

Mottar varsler via e-post og under "innstillinger" er alle bokser "check'et av" , så nær som . . .

. . . Vis din nåværende aktivitet
Dette vil tillate andre brukere å se hvilken side du ser på.

Som nevnt er e-post adresse registrert, men ser ikke HVOR jeg eventuelt oppgir telefonnummeret mitt. Var for flere år siden inne på en side for å oppgi betalingsdetaljer (medlemskontingent), men denne finner jeg ikke igjen akkurat nå. Det snodigste kanskje av alt og som jeg ellers ikke har støtt på annet sted, var at denne siden oppga at personnummeret mitt ikke eksisterte (som selvsagt ble dobbelt, trippelt osv. sjekket at virkelig VAR korrekt oppgitt) Mener å huske at jeg av den grunn ikke fikk ordnet autotrekk for medlemskontingent, men får i stedet purringer på e-post
Logg inn på norbrygg.hypersys.no og sjekk at du har registrert riktige persondata og telefonnummer på medlemskapet ditt.

(Foruminnstillingene har ikke noe med det å gjøre.)
 
Takker Jørgen - For rasende rask respons.

Det dumme er bare at
telefonnummeret jeg alltid har hatt står korrekt oppført, trolig siden innmeldingsdagen i 2019
 
SHITTT - SUPERFLAAAUZE
Jeg jugde EGENTLIG IKKE, for telefonnummeret STO der det...
....EEhhh, men jeg hadde visst ikke checka av i boksen for at nummeret som var skrevet inn var korrekt

Ok, men da regner jeg med at DET er løst - Takket være deg Jørgen
 
Tilbake
Topp