Schizofren?!?

Jeg skal være _uhyre_ forsiktig med å friskmelde min mentale helse; men riktig så ille som det kan se ut til nå - nei, det nekter jeg å tro!  ;)

For å få med meg nye innlegg på forumet, oppdaterer jeg jevnlig med f5.  Ca hver tredje gang kommer det opp bilder av vilt fremmede istedenfor mitt eget profilbilde.  Da jeg ikke tror at noen av mine eventuelle alternative personligheter matcher disse bildene, velger jeg å tro at dette er et teknisk problem.  Ikke noe stort problem; men kan vel være greit å ordne opp i ved anledning.

Flere som opplever noe lignende?

MVH

Morten M
 
Den siste timen ser det ut til at endel saker og ting postes om igjen, svar forsvinner etc. Muligens drives det med vedlikehold i kulissene? Det kan minne om en gjenoppretting fra backup...men vi får nok snart nok en forklaring. :)
 
Denne posten dukker opp 5 ganger som forskjellige uleste innlegg. Så det skjer noe...  :eek:
 
Det skjer enkelte ganger at programvaren til forumet mister forbindelsen med databasen, og da skjer det der. Ofte går det over av seg selv, men såklart er det en god grunn til å ta backup. Begynner ommegående :D
 
Tilbake
Topp