Selger en uåpnet PLAATO digital gjærlås. 1000,- + frakt
Tore Riise 7 Mar 2019 #3 Den nye er solgt. Har 2 stk som er brukt 2-3 ganger. Du kan få begge for 1200,- om det er interessant.
Den nye er solgt. Har 2 stk som er brukt 2-3 ganger. Du kan få begge for 1200,- om det er interessant.
A Arnljot Norbrygg-medlem 20 Mar 2019 #6 Hei, Tore Hvis du kan sende til Oslo og Stian ikke er interessert, så kjøper jeg gjerne de to. Kommer nok til å selge den ene videre lokalt da jeg også bare trenger en.
Hei, Tore Hvis du kan sende til Oslo og Stian ikke er interessert, så kjøper jeg gjerne de to. Kommer nok til å selge den ene videre lokalt da jeg også bare trenger en.
Tore Riise 21 Mar 2019 #7 Arnljot skrev: Hei, Tore Hvis du kan sende til Oslo og Stian ikke er interessert, så kjøper jeg gjerne de to. Kommer nok til å selge den ene videre lokalt da jeg også bare trenger en. Klikk for å utvide... Hei, Ingen problem å sende. Frakt kommer i tillegg. Vi tar detaljer på PM
Arnljot skrev: Hei, Tore Hvis du kan sende til Oslo og Stian ikke er interessert, så kjøper jeg gjerne de to. Kommer nok til å selge den ene videre lokalt da jeg også bare trenger en. Klikk for å utvide... Hei, Ingen problem å sende. Frakt kommer i tillegg. Vi tar detaljer på PM
A Arnljot Norbrygg-medlem 21 Mar 2019 #8 Den er god, har Stian trukket seg? Stian kan evt kjøpe en av meg hvis han vil etterpå. Hvor i landet er du sånn ca Stian?
Den er god, har Stian trukket seg? Stian kan evt kjøpe en av meg hvis han vil etterpå. Hvor i landet er du sånn ca Stian?
A Arnljot Norbrygg-medlem 22 Mar 2019 #10 Hvis @Stian84 ikke vil ha en av meg nå, så kan du kjøpe den som blir til overs @franknh