Søker ekspert på sveising av rustfritt!

Er det noen som arbeider som sveiser her på forumet? jeg har behov for hjelp med å få sveiset inn tri clamp koblinger i noen 55 gallon Blichmann kjeler, søker en proff. Noen som kjenner noen på østlandet? aller helst et sted mellom Oslo og Skien. Jeg betaler selvfølgelig, eventuelt har jeg en god del utstyr liggende...HLT varmeveksler spiral, PID, styreskap, varmeelementer, Blichmann ventiler...

Jeg er ganske god på RF og SF (henholdsvis 304 og 316), både med TIG og MIG... men desverre bor jeg alt for langt unna til å være til særlig nytte tror jeg. Med mindre du kan lage en tegning til meg av hva det er du trenger, om det ikke er alt for stort

Hvis ikke du får noen bedre forslag.

En kamerat av meg fikk billig hjelp til å sveise sammen en hjemmelaget rustfri grill hos Elektrosveis på Kjørbekk.

Hans_K_S skrev:
Jeg er ganske god på RF og SF (henholdsvis 304 og 316), både med TIG og MIG... men dessverre bor jeg alt for langt unna til å være til særlig nytte tror jeg. Med mindre du kan lage en tegning til meg av hva det er du trenger, om det ikke er alt for stort

Desverre er nok kjelene alt for store til å sendes neste helt opp til Ålesund. Men takk for tilbudet.

Kristian Skreosen skrev:
Hvis ikke du får noen bedre forslag.

En kamerat av meg fikk billig hjelp til å sveise sammen en hjemmelaget rustfri grill hos Elektrosveis på Kjørbekk.

Ble sveisingen bra, er nøye på at det skal se bra ut uten for mye porer?

Tilbake
Topp