Fredrik J
Norbrygg-medlem
Selger følgende grunnet oppgradering til større bryggeri:
:::SOLGT::: 50L gryte med falskbunn: 1300,-
:::SOLGT::: 30L gryte med 3kw element: 700,-
:::SOLGT::: Humlefilter fra bryggselv: 350,-
:::SOLGT::: Blichman Autosparge: 300,-
:::SOLGT::: Hjemmelaget spiralkjøler: 200,-
:::SOLGT::: 1800w induksjonsplate: 100,-
Kan hentes i Asker (ved trekanten), evt avtale levering i omegn da jeg tidvis er i Oslo og Drammen
50L gryte fra bryggselv med lokk og kran.
Falskbunn følger med, den er dog et par millimeter for stor for bunn av gryta men det fikses lett med en vinkelsliper. du vil også trenge en slangestuss, slangeklemmer og en nippel til insiden av gryta for å koble til krana til falskbunn
30L kjele med 3kw varmtvannsbereder element installert med 1" låsemutter og O ring på insiden.
Boksen rundt elementet er høyst midlertidig (og løst..), jordet på håndtaket med elektrikerteip, kjøper må love meg og IKKE bruke den uten å sikre den bedre. Gryta er noen år gammel, elementet er bare brukt et par ganger for å teste PID styring.
Humlefilter, brukt 3 ganger
Blichmann Autosparge, ny. Fulgte med en av de nye Blichmann kjelene mine.
Spiralkjøler laget av 8mm drivstoffrør i kobber fra biltema.
Klemringskoblinger (SS304) som passer kom ikke frem før lenge etter jeg hadde ny kjøler (brukte gaffa og slangeklemmer før det.. ikke akkurat optimalt). De følger med om du vil
1800w induskjonsplate fra jula
//Fredrik
:::SOLGT::: 50L gryte med falskbunn: 1300,-
:::SOLGT::: 30L gryte med 3kw element: 700,-
:::SOLGT::: Humlefilter fra bryggselv: 350,-
:::SOLGT::: Blichman Autosparge: 300,-
:::SOLGT::: Hjemmelaget spiralkjøler: 200,-
:::SOLGT::: 1800w induksjonsplate: 100,-
Kan hentes i Asker (ved trekanten), evt avtale levering i omegn da jeg tidvis er i Oslo og Drammen
50L gryte fra bryggselv med lokk og kran.
Falskbunn følger med, den er dog et par millimeter for stor for bunn av gryta men det fikses lett med en vinkelsliper. du vil også trenge en slangestuss, slangeklemmer og en nippel til insiden av gryta for å koble til krana til falskbunn
30L kjele med 3kw varmtvannsbereder element installert med 1" låsemutter og O ring på insiden.
Boksen rundt elementet er høyst midlertidig (og løst..), jordet på håndtaket med elektrikerteip, kjøper må love meg og IKKE bruke den uten å sikre den bedre. Gryta er noen år gammel, elementet er bare brukt et par ganger for å teste PID styring.
Humlefilter, brukt 3 ganger
Blichmann Autosparge, ny. Fulgte med en av de nye Blichmann kjelene mine.
Spiralkjøler laget av 8mm drivstoffrør i kobber fra biltema.
Klemringskoblinger (SS304) som passer kom ikke frem før lenge etter jeg hadde ny kjøler (brukte gaffa og slangeklemmer før det.. ikke akkurat optimalt). De følger med om du vil
1800w induskjonsplate fra jula
//Fredrik
Sist redigert: