• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

[SOLGT] MM2 og utstyr for oksygen selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei,

selger unna litt av tingene jeg ser jeg ikke bruker så mye lenger.

MM2 med base og trakt, prisantydning 1000,- Brukt til 30-40 25-liters batcher. Kan følge med 3 bæreposer med uknust malt om ønskelig, samt en 130liter SAMLA-kasse jeg har hatt "maltsamlinga" i. Sånn ca så er det noen kilo pilsner, maris otter, munich, og hvete, og så inntil en kilo av krystallmalter, amber, brown, røkt, peated, melanoidin, sjokomalt, black og roasted. Alder på malten er anslagsvis 0-12 mnd, og har vært oppbevart mørkt og tørt :)

Utstyr for bruk av ren oksygen, jula-flaske, regulator fra welduk, ubrukt flowmeter fra ebay, silikonslager, litt overganger fra bryggselv, brusesten på stang fra bryggselv. Brukt en håndfull ganger, usikker på hvor mye er igjen på flaske. Prisantydning 300,-

Prioriterer henting/levering i Oslo.

DSC_0116s.JPG DSC_0120s.JPG DSC_0125s.JPG
 
Hei. Er veldig intr. i oxygensettet. Bor dessverre utenfor Stavanger. Hvis du kan sende, så behold oxygenflasken hvis det gjør det enklere.
Mvh
Thomas.
 
Hei, tror ikke man får sendt gassflasker med trykk uansett. Jeg sier i fra om jeg ikke blir kvitt det lokalt :)
 
Jeg bor også i stavanger å er interresert i mølle og malt. Har lagt ut en forespørsel om noen kan ta det med seg. Å da kan de jo ta med alt siden det skal samme vei;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp