• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Spiralkjøler

OK. Bor i Stavanger. Reiser i morgen, så må i så fall få den avgårde i dag. Kan sende noen bilder av de to om litt. Har selv (med hell) koblet dem samme, men hver for seg passer de bra til standard 25 l-ish batch. Ser for meg 300 kr per spiral.

Når det er sagt bør du jo se om du finner noe i nørheten først, så slipper du frakt, som jo fort fordyrer hele greia med 50 %....
 
Ja send gjerne bilder. Når er du i såfall tilbake fra reise? Frakt er vel 140,- opp til 10 kg, så blir vel uansett billigere enn å kjøpe ny veksler!
Hva er diameteren på de?
 
Er tilbake onsdag om to uker. Dersom du kan vente, kan du jo se om du får et bedre tilbud i mellomtiden :)

Diameter etc finner jeg senere i dag.
 
Null stress! Da venter vi til du er tilbake! Har lånt meg en i mellomtiden, så har så jeg klarer meg enn så lenge. Fint om du sender noen bilder og diameter av de ila. dagen.
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Diameteren er ca 20 cm på den ene, som kom fra et Bratberg-kompaktbryggeri
Den andre er ca 25-26 cm.
Ca samme stålbredde og antall ringer er samme, så vil si den videste er best av de to (men tviler på det er merkbart). Alt avkoblinger og mikk-makk tas av før salg (dette er på da jeg "seriekoblet" dem)
20200622_225621.jpg 20200622_230318.jpg 20200622_230358.jpg
 
Tilbake
Topp