Sikkert idiot spørsmål, men hvordan får en ut rørepinnen fra erlenmeyerkolben?
Tor-Henning 20 Mar 2012 #1 Sikkert idiot spørsmål, men hvordan får en ut rørepinnen fra erlenmeyerkolben?
Rutof 20 Mar 2012 #2 Tor-H skrev: Sikkert idiot spørsmål, men hvordan får en ut rørepinnen fra erlenmeyerkolben? Klikk for å utvide... Magnet pinne
Tor-H skrev: Sikkert idiot spørsmål, men hvordan får en ut rørepinnen fra erlenmeyerkolben? Klikk for å utvide... Magnet pinne
K Knut1 20 Mar 2012 #4 Du kan også holde magnetrøreren i gang med erlenmeyer kolben på, mens du heller gjæren oppi vørteren. Funker meget bra...
Du kan også holde magnetrøreren i gang med erlenmeyer kolben på, mens du heller gjæren oppi vørteren. Funker meget bra...
Tommyf 20 Mar 2012 #5 Har ikke fått prøvd min magnetrører enda, men tenkte jeg skulle holde den igjen med en ekstra magnet fra min demonterte harddisk når jeg pitcha.
Har ikke fått prøvd min magnetrører enda, men tenkte jeg skulle holde den igjen med en ekstra magnet fra min demonterte harddisk når jeg pitcha.
Kittelsen Norbrygg-medlem 21 Mar 2012 #6 Om du har en ekstra magnet er det bare å bruke denne på utsiden av kolben til å føre rørepinnen opp og ut. Fungerer utmerket for meg :ilike:
Om du har en ekstra magnet er det bare å bruke denne på utsiden av kolben til å føre rørepinnen opp og ut. Fungerer utmerket for meg :ilike:
Tor-Henning 21 Mar 2012 #7 Takk for gode svar, når eg tenker litt så har eg en akvariemagnet type alge skrape greie. no ska det bli starter :skitbra:
Takk for gode svar, når eg tenker litt så har eg en akvariemagnet type alge skrape greie. no ska det bli starter :skitbra: