• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ubrukeleg skit seljast til nokon som vil bruke det!

Tarjei77

Norbrygg-medlem
Har ein bb60 fyrste generasjon som har tent meg vel ei stund, men no har det eine 1500w-elementet røke. Det betyr at eg ikkje får kok på greiene lenger. Maskina kan framleis fint brukast som eit glimrande meskekar med moglegheit for oppvarming. Silbotnen er veldig god, og eg har meska store maltmengder med godt utbyte. Som meskekar i eit fleirkarssystem er han god, og med evt dyppelement får du kok i han og. Sjølv bryggjer eg berre små ladningar for tida. Om nokon har lyst til å gje meg eit skambod på denne, slepp eg å stresse med å hive han. Kan hentast i Os.
 
Skambod på 200 motteke, tek imot det i morgon kveld om ingen har meir skam...og pengar. Sender om eg må, men herleg å sleppe...
 
Leste nettopp sticky. Budgivning skal skje i tråd. Hvorfor følges/håndheves ikke det? Mitt bud var 500,-
 
Leste nettopp sticky. Budgivning skal skje i tråd. Hvorfor følges/håndheves ikke det? Mitt bud var 500,-

Budgiving skjer jo i tråden, selger legger jo ut hvilket bud som er gjeldene. Men kan hende folk har tilleggs spm som en tar på PM og da skriver enn sendt pm.

Eller han kan få bud direkte fra kompis eller noe og da legger selger også ut hva som er bydd. Da blir tråden oppdatert hele tiden.


Mvh
Easybrew
 
Flott, pm er veldig forvirrande. Svarer på eit spørsmål og to her. Fylgjer ikkje med noko startsett, kun sjøve bøtta med silbotn og lokk. Reknar med at det vil koste rundt tohundre spenn å sende denne.
Den vesle tøysekjølaren som fulgde med brukar eg til tilitersoppsettet mitt. Kan hive inn ein god gamal koparkjølar på femti plattfot frå morebeer, for 450 pengar ekstra, sidan eg likevel har den liggjande. Har og eit 2 kw dyppelement du kan få for 200 ekstra. Då har du jo plutseleg ein fungerande bryggar...
 
Svein Erik :) Håpar eventuelt det passar med tur i morgon kveld. Har vel lova å late han liggje til dess.
 
Går dyppvarmeren din til bunnen på BB60? På min er det en del som ikke skal under vann, og den går fint i 30L karet mitt, men neppe i denne.

Spør selvsagt fordi jeg vurderer å kjøpe for å bruke det som komplett bryggeri. Da øker jo verdien for min del? :)
 
Ska sei ! Så går BBen ut av døra ! Kvaslags bryggeri skal karen satse på nå da ? Kan ikkje lage putlebrygg i all æve... ?
 
Tilbake
Topp