Uformelt hjemmebryggertreff i Haugesund

Inge

 
Hei hei.

På mandags (i morgen altså) kveld blir det en uformell samling av hjemmebryggere fra Haugesundsdistriktet på Geitafjellet. Alle ønskes velkommen til en hyggelig ølprat med tilhørende smaking, både med og uten medbrakt.

Agendaen er ikke satt, men vi er et par stykker som har en liten ambisjon om et bryggerlaug eller aktiebryggeri der innkjøp av skikkelig utstyr og felles bruk av dette står sentralt.

Får bare beklage det korte varselet, men bryggeren som stiller kjellerstua til disposisjon reiser offshore på tirsdag/onsdag. Trøsten for de som ikke får anledning til å komme får bli at vi satser på snarlig gjentakelse hvis det er interesse for det.

Send meg en PM eller SMS hvis du er interessert så skal jeg bistå med kjørebeskrivelser.

- Inge
40246524
 
Oppdatering

Samlingen blir avholdt på Bleikmyr, nærmere bestemt hjortestien i kveld kl. 20.00. Det er foreløpig 6 stykker som har meldt sin interesse, men det er plass til flere.

:biersmile:
 
Det var en særdeles hyggelig i kveld i går, og jeg vil rette en takk til alle 6 som deltok!

Alle med unntak av en stilte med egenproduserte brygg og vi var oppe i 10 forskjellige varianter som ble testet.


Høydepunktet for meg var definitivt GeirJ sin American Brown Ale, og for så vidt de andre Speidelbryggene. De var en god klasse over ekstraktbryggene mine :amen:


GeirJ: Scottish exporten falt også i smak, denne falt i smak. Hadde nok ikke klart å tippe at du hadde tilsatt honning, hvis du ikke hadde sagt det på forhånd!


Alle var skjønt enige om at dette må gjentas!

- Inge
 
Alltid kjekt når ølene faller i smak :ilike:

Neste gang får jeg la bilen stå, så jeg får smakt litt jeg og.
 
Tilbake
Topp