Nyeste aktivitet

• S
    stinius reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden For lav OG med Like Like.
    Kjøp deg et refraktometer så kan du ta raske målinger underveis med noen dråper. Jeg måler alltid etter ca 5min kok, og da har jeg nok...
  • Eirik Søberg
    Eirik Søberg reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden For lav OG med Like Like.
    Kjøp deg et refraktometer så kan du ta raske målinger underveis med noen dråper. Jeg måler alltid etter ca 5min kok, og da har jeg nok...
  • Terjedd
    Terjedd reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden For lav OG med Like Like.
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden For lav OG med Like Like.
    Det går helt fint. Hadde gått helt fint med 1.040 også. Eventuelt kunne du kokt 30-60 minutter ekstra.
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden For lav OG.
    Ta alltid ei måling før koking, så veit du hvor du er, sånn at du kan justere. For å finne effekten av å tilsette mer av noe, er det...
  • Ove
    Ove reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden For lav OG med Like Like.
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden For lav OG.
  • P
    Pubwalker svarte på tråden For lav OG.
    Målte ikkje OG før eg hadde tappa ferdig til karet, kanskje tabbe? Kor mykje gravity utgjer 100g dextrose på 24 L?
  • Kold Brygg
    Kold Brygg svarte på tråden For lav OG.
    Det går helt fint. Hadde gått helt fint med 1.040 også. Eventuelt kunne du kokt 30-60 minutter ekstra.
Tilbake
Topp