Nyeste aktivitet

• MrBrannfjell
    For kjøkkenfermentering av mindre brygg (5 liter), anbefaler jeg denne: 1.5 Gallon Large Fermentation Jars with Airtight Lids and...
    • 20251208_202749_crop.jpg
  • Mc.
    Mc. reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Like Like.
    Nå kan man legge inn telefonnummeret sitt på profil-sida. Du kan også legge inn sporingsnummer fra forsida. Jeg har e-posten til folk...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Jeg trodde ærlig talt at Posten hadde ganske grei oversikt over navn/adresse og telefonnummer og e-postadresse nå...
  • Amarillo
    Amarillo svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Det er vel ikke nødvendig å legge inn sporing da, pakken vil dukke opp i appen til mottaker. Blir ikke så veeeldig secret den santa’n...
  • loebrygg
    loebrygg reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Like Like.
    Nå kan man legge inn telefonnummeret sitt på profil-sida. Du kan også legge inn sporingsnummer fra forsida. Jeg har e-posten til folk...
  • Amarillo
    Amarillo svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Sånn har det blitt. Det er ikke så lenge siden man kunne sende pakke med bare adresse. Jeg tror litt av grunnen er at det kan ta lang...
  • cjohansen
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Det er kanskje for å kunne informere folk om kommende post så det ikke hoper seg opp et sted :rolleyes:
  • loebrygg
    loebrygg reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Like Like.
    Verste jeg har hørt! Så man kan ikke sende fysisk post til folk uten å kunne enten telefonnummeret eller eposten deres? Det syns jeg var...
  • cjohansen
    Verste jeg har hørt! Så man kan ikke sende fysisk post til folk uten å kunne enten telefonnummeret eller eposten deres? Det syns jeg var...
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på msevland sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Wow Wow.
    Jeg forsøkte det uten hell når jeg sendte NM forklær tidligere i år. Klink umulig… Måtte stå der å hente nr fra medlemsregisteret
  • AndersHonstad
    AndersHonstad reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Hurra for tørrgjær! med Like Like.
    men hva bruker man på engelsk øl/ale (stout/porter, esb osv.) Der sliter jeg med å finne en god tørrgjær
  • msevland
    Siden jeg deltok på møtet, kan jeg prøve å klargjøre litt. NM, som snart har 30-årsjubileum, har vært en fast konkurranse hvert år. For...
  • AndersHonstad
    God lesning dette ja skal kjøpe inn til en ESB 30liter til gjæring. Ønsker en fyldigere utgave denne gangen opp mot 6% .synes...
  • msevland
    msevland svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Jeg forsøkte det uten hell når jeg sendte NM forklær tidligere i år. Klink umulig… Måtte stå der å hente nr fra medlemsregisteret
Tilbake
Topp