Nyeste aktivitet

• Kold Brygg
    Kold Brygg svarte på tråden Secret Santa 2025.
    Nissens Old Ale Også en veldig god øl, kanskje en litt tørr ettersmak. Savner noe tørket frukt for at det skal være helt tipp topp...
    • 1000016168.jpg
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Love Love.
    Herlig bitter. Her er nissen åpenbart på riktig vei i jakten på den perfekte bitteren. Egentlig savner jeg bare litt mer karamell.
  • msevland
    msevland reagerte på MortenSickel sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Vil noen ha brente mandler, skal de få brente mandler... I likhet med å brygge pils er det å lage brente mandler nesten bare prosess. En...
  • Amarillo
    Amarillo reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Like Like.
    Herlig bitter. Her er nissen åpenbart på riktig vei i jakten på den perfekte bitteren. Egentlig savner jeg bare litt mer karamell.
  • Jørgen O
    Jørgen O reagerte på MortenSickel sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Vil noen ha brente mandler, skal de få brente mandler... I likhet med å brygge pils er det å lage brente mandler nesten bare prosess. En...
  • Kold Brygg
    Kold Brygg svarte på tråden Secret Santa 2025.
    • 1000016167.jpg
  • loebrygg
    loebrygg reagerte på MortenSickel sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
  • MortenSickel
    MortenSickel svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    • 20251223_205019.jpg
    • 20251223_213733.jpg
Tilbake
Topp