Nyeste aktivitet

• erikraude
    erikraude reagerte på Finn Berger sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Minner meg om min første tur med klikkpedaler. Etter 10 meter skulle jeg stoppe for å snakke med nabo'n, men kom jo ikke på at føttene...
  • Håkon Bugge
    Håkon Bugge svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    • image.jpg
  • Håkon Bugge
    Jeg satt fra meg sykkelen i det øyeblikket jeg blei gammal nok til å lærekjøre bil. Det var like dyrt med en god sykkel som den Golf mk2...
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Jeg satt fra meg sykkelen i det øyeblikket jeg blei gammal nok til å lærekjøre bil. Det var like dyrt med en god sykkel som den Golf mk2...
  • Håkon Bugge
    Tror vi er ganske enige. Jeg «foretrekker» å velte i skogen med sykkel med nær 0 km/t i fart. Har ganske stor respekt for brostein...
  • Steinar Huneide
    Det sagt er det forannevnte lagt på hylla eller is, jeg satser stort på golf nå i 2026. Starta i år og skal vel under 20 hcp i løpet av...
  • Håkon Bugge
    Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger. Vet ikke fart eller omstendigheter, men...
  • Steinar Huneide
    Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger. Vet ikke fart eller omstendigheter, men...
  • J
    JayTe reagerte på Håkon Bugge sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Du hørte om han som var første gang på Jamaica? Han var på restaurant og skulle på toalettet. Det ble han stående ved siden av en røslig...
  • Håkon Bugge
    Du hørte om han som var første gang på Jamaica? Han var på restaurant og skulle på toalettet. Det ble han stående ved siden av en røslig...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Ingenting slår følelsen av å stoppe helt opp for så å tippe over fordi beina ikke kommer seg ut av de jævla klikkpedalene :D
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på MortenSickel sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Etter å ha syklet en god del med klikkpedaler gikk det opp for meg at jeg vred helene ut når jeg stoppet i bil...
  • Håkon Bugge
    Håkon Bugge reagerte på JayTe sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Det hører med som syklist. Har selv vurdert å tatovere stedsnavn og årstall på de som kommer fra utlandet, som f.eks Stoanerne Mandin...
  • J
    JayTe svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Det hører med som syklist. Har selv vurdert å tatovere stedsnavn og årstall på de som kommer fra utlandet, som f.eks Stoanerne Mandin...
  • Håkon Bugge
    Håkon Bugge reagerte på MortenSickel sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Etter å ha syklet en god del med klikkpedaler gikk det opp for meg at jeg vred helene ut når jeg stoppet i bil...
Tilbake
Topp