Nyeste aktivitet

• Terjedd
    Terjedd reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Da fremmer jeg formelt et forslag om en pale ale :) Relativt greit å få til, ganske raskt øl å lage, de fleste ølinteresserte syns det...
  • K
    Knerten reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Da fremmer jeg formelt et forslag om en pale ale :) Relativt greit å få til, ganske raskt øl å lage, de fleste ølinteresserte syns det...
  • K
    Knerten reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Kanskje vi kunne stemme på ølstil? Evt velge noe som de aller fleste har et forhold til, feks en pale ale eller noe sånt. Jeg vil veldig...
  • K
    Knerten reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Vi planlegger en samling i Drammensveien 43 (10 min gange fra Nationalteateret) en gang i april, der planen er å fokusere på en ølstil...
  • Ove
    Ove reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på Ove sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Haha Haha.
    En uttalelse som i ettertid vil bli sett på som selvskryt fra trådstarters side :D
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Brygge samme oppskrift.
  • Ove
    Ove svarte på tråden Brygge samme oppskrift.
    En uttalelse som i ettertid vil bli sett på som selvskryt fra trådstarters side :D
  • Terjedd
    Terjedd svarte på tråden Brygge samme oppskrift.
    God ide. Kom gjerne med forslag, så skal jeg se om jeg får til å lage en avstemming på forumet. Det har jeg aldri gjort før, så det får...
  • Terjedd
    Terjedd reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Kanskje vi kunne stemme på ølstil? Evt velge noe som de aller fleste har et forhold til, feks en pale ale eller noe sånt. Jeg vil veldig...
  • Jørgen O
    Jørgen O reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
  • cjohansen
    Bra tiltak med egen tråd! Edit: Dette ser nok underlig ut, men her har moderator (@Terjedd?) plukka en diskusjon ut av en annen tråd...
  • cjohansen
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
    Vi planlegger en samling i Drammensveien 43 (10 min gange fra Nationalteateret) en gang i april, der planen er å fokusere på en ølstil...
  • Ove
    Ove reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Brygge samme oppskrift med Like Like.
Tilbake
Topp