Nyeste aktivitet

• Jørgen O
    Jørgen O svarte på tråden Om øl i mediene.
    Dette temaet kunne kanskje hatt en egen tråd, men nå har EBCU - European Beer Consumers' Union - der Norbrygg er assosiert medlem, sendt...
  • Skogslik
    Skogslik svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Litt godsaker som ble med hjem fra England: Mye Tyske festibiers rundt omkring, som jeg er veldig svak for...!
  • Bård Mathisen
    Bård Mathisen svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Primært Pale Ale
  • Bård Mathisen
    Bård Mathisen reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Centennial/ Chinook/ Cascade/ Tomahawk kan brukes i en Rødskjegg inspirert øl. @Steinar Huneide har en oppskrift. Disse vil sammen med...
  • Bård Mathisen
    Bård Mathisen reagerte på TorbjornJ sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Hva pokker, hvordan klarer du å lese den lappen der @Kold Brygg ?! Har du en lege i familien kanskje? :D
  • erikraude
    erikraude reagerte på Skjelstad sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Haha Haha.
    Utslipp fra Ringnes? Ikke direkte øl men definitivt relatert. Bare jeg som tenker det er litt merkelig å våkne av fislukt? Hadde blitt...
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide svarte på tråden Papir til etiketter.
    Da har Epson skriveren takka for seg. Dråpen (heh) som fikk det til å renne over nå var at printeren hadde stått avskrudd i hele fire...
  • Skjelstad
    Skjelstad svarte på tråden Om øl i mediene.
    Utslipp fra Ringnes? Ikke direkte øl men definitivt relatert. Bare jeg som tenker det er litt merkelig å våkne av fislukt? Hadde blitt...
Tilbake
Topp