Sommertreff i Salten Bryggerlag lørdag 14. juni!

Vi inviterer med dette til et treff hvor vi møtes til grilling og kos!

Ta med litt å grille og evt noe egenprodusert øl.

Meningen er at vi etter grillingen skal smake på og nyte restene av ølet fra NM- dømmingen i klasse mørk ale. Til disposisjon er et drøyt 50 talls flasker som (har brent på kjølerommet mitt en tid nå) våre kjære medbryggere over det ganske land har brygget. Her er (se bilde) alt fra dark mild, skottsk strong ale, old ale, engelsk og amerikansk brown ale, engelsk og amerikansk barley wine. I tillegg vil vi ha dommerprotokollene tilgjengelig slik at man også kan få testet egne smaksevner.

I utgangspunktet tenkes dette gjennomført som et hageselskap. Vi får se det an værmessig når det nærmer seg og ut fra oppslutning. Hvis været blir dårlig får vi vurdere alternativ lokalisering.

Meld gjerne interesse for deltakelse på denne tråden eller per melding.

Tid og sted: Moseveien 2, Bodø (øverst i Torvgata), kl 16.00!

Moseveien.PNG

IMAG0664.jpg
 
Sist redigert:
Tar sikte på at det skal ordne seg med noe overnatting for tilreisende.
Hvis det blir fint vær kan det hende jeg også setter opp et hustelt! :)
 
Svein Erik,

Takk for innbydelsen. Da melder bryggerlauget Krute at de stiller 100% - dvs. 2 stykker ! :)

Si endelig ifra hvis du trenger hjelp til noe.
 
Velkommen skal dere være. Værprognosene er usikre, men det kan bli bra. Vi gjennomfører uansett. Skal få tak i partytelt. Kommer tilbake med mer info når det nærmer seg! Dette blir bra! Vi trekker innendørs hvis det blir kjølig. Ta med varme klær.
 
Skulle gjerne vært der, men reiser på ferie dagen derpå. Dere får ha det trivelig, så får jeg heller se frem til neste treff i Salten Bryggelag :)
 
Jeg begynner å kjøre til treffet rundt 14:30 idag og har plass i bilen på strekningen Inndyr - Bodø hvis noen ønsker å sitte på!
 
Ja det var en flott aften! Mye godt øl, mange gode smaks-kombinasjoner og trivelig selskap. Gleder meg til neste gang!
 
Tilbake
Topp