NM-premier hos partyman - registrere gavekort?

Hei, og tusen takk for NM-premier. Supert!,

Jeg tenke å benytte meg av gavekortet mitt på nettsidene til partyman og forstår det sånn at jeg må "kjøpe" et gavekort til -100kr på nettsidene. Greit nok det, men når jeg legger 7.5 stk gavekort (750kr) i handlekurven endrer portoen seg fra 112kr til 160kr. Jeg antar det er pga flere items i handlekurven? Er det noen annen måte å registrere gavekortet på, sånn at det ikke endrer portoprisen?
 
Hei, og tusen takk for NM-premier. Supert!,

Jeg tenke å benytte meg av gavekortet mitt på nettsidene til partyman og forstår det sånn at jeg må "kjøpe" et gavekort til -100kr på nettsidene. Greit nok det, men når jeg legger 7.5 stk gavekort (750kr) i handlekurven endrer portoen seg fra 112kr til 160kr. Jeg antar det er pga flere items i handlekurven? Er det noen annen måte å registrere gavekortet på, sånn at det ikke endrer portoprisen?

Erfaringsmessig er gavekortene fra konkurranser gjort på litt ulike måter hos butikkene, og det kan av og til være litt forvirrende. Anbefaler at du tar kontakt med kontor@partyman.no for å få svar på spørsmål om gavekortene deres.
 
Var nettopp i kontakt pr. telefon. Må sende SMS med bilde av gavekortet, så legge inn ordre i nettbutikken, så fikser han. Det ordner seg :)
 
Nå har jeg vært og hentet 11 poser humle på posten, kan bekrefte meget god kundeservice og oppfølging hos partyman. Svarer på e-mail på minuttet og er veldig hjelpsom og imøtekommende når jeg er forvirret og bortkommen :p hehehe!!
 
Tilbake
Topp