1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

NM-premier hos partyman - registrere gavekort?

En tråd i 'NM i hjemmebrygging' startet av Robert W, 14 Mai 2017.

1. Robert W

Robert W
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei, og tusen takk for NM-premier. Supert!,

Jeg tenke å benytte meg av gavekortet mitt på nettsidene til partyman og forstår det sånn at jeg må "kjøpe" et gavekort til -100kr på nettsidene. Greit nok det, men når jeg legger 7.5 stk gavekort (750kr) i handlekurven endrer portoen seg fra 112kr til 160kr. Jeg antar det er pga flere items i handlekurven? Er det noen annen måte å registrere gavekortet på, sånn at det ikke endrer portoprisen?

2. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Erfaringsmessig er gavekortene fra konkurranser gjort på litt ulike måter hos butikkene, og det kan av og til være litt forvirrende. Anbefaler at du tar kontakt med kontor@partyman.no for å få svar på spørsmål om gavekortene deres.

3. Robert W

Robert W
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Var nettopp i kontakt pr. telefon. Må sende SMS med bilde av gavekortet, så legge inn ordre i nettbutikken, så fikser han. Det ordner seg :)

stigus liker dette.
  4. stigus

stigus
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det var greit å vite.

5. Keyakoo

Keyakoo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Vent, er premiene delt ut? Jeg har ikke fått noe enda :(

6. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

De aller siste ble sendt i går, så hvis du ikke har noe på mandag (ettersom de i praksis ikke blir sendt før på torsdag, da jeg la dem i postkassa etter hentefristen i går) ta kontakt med nm@norbrygg.no.

stigus og Keyakoo liker dette.
  7. Robert W

Robert W
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Nå har jeg vært og hentet 11 poser humle på posten, kan bekrefte meget god kundeservice og oppfølging hos partyman. Svarer på e-mail på minuttet og er veldig hjelpsom og imøtekommende når jeg er forvirret og bortkommen :p hehehe!!

Einar Michelsen og Staro liker dette.
  8. Keyakoo

Keyakoo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Har enda ikke mottatt noe. Mail er sendt.

9. Southfarm

Southfarm
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Har enda ikke mottatt noe for 2017, har sent epost flere ganger uten å få svar. Det oppleves litt kjedelig.

jab liker dette.

Del denne siden