Til alle på Riska/Hommersåk

n5k

Norbrygg-medlem
Håper det er greit at jeg poster denne her, selv om dette ikke er i Norbrygg-regi - hvis ikke, så ber jeg på forhånd om unnskyldning, og håper admins kan slette det.

Uansett - bor du på Hommersåk/Riska, og driver med hjemmebrygging? Ta en titt her: https://goo.gl/ksusjQ
 
Kan da sikkert rettferdiggjøres som et rekrutteringstiltak;)?

edit: Promillesykling - og særlig i flokk - frarådes sterkt. Det gjør jævlig vondt å tryne, du kan skade deg alvorlig, du representerer en stor fare for andre veifarende - og du kan miste lappen om du blir tatt.
 
Sist redigert:
Gøy hvis vi får til dette. Kun fem påmeldte så langt, men jeg vet om en god håndfull folk som brygger denne helgen for å ha noe å by på, sånn at de kan melde seg på. En grei blanding av folk jeg kjenner og ikke kjenner. Blir interessant! Har kjørt endel mindre andakter i denne Riska Pilsemenighet, og vi har som regel en eller annen form for nattverd en gang eller to i uka i ulike garasjer, men greit å utvide menigheten litt og - misjonere litt i alle bygdas kriker og kroker ;)
 
Gøy hvis vi får til dette. Kun fem påmeldte så langt, men jeg vet om en god håndfull folk som brygger denne helgen for å ha noe å by på, sånn at de kan melde seg på. En grei blanding av folk jeg kjenner og ikke kjenner. Blir interessant! Har kjørt endel mindre andakter i denne Riska Pilsemenighet, og vi har som regel en eller annen form for nattverd en gang eller to i uka i ulike garasjer, men greit å utvide menigheten litt og - misjonere litt i alle bygdas kriker og kroker ;)
Deadline for påmelding er? Vet nemlig ikke om jeg er hjemme enda.
 
Tilbake
Topp