• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Brewster NG komplett og masse utstyr

Selger en lite brukt Brewster NG ølbrygger. Den har brygget 5-6 brygg. Det følger med hjemmelaget varmekappe, kjøler, pumpe, rør, slanger, kuleventil, humleposer, noe kjemikalier. Det er også med en ekstra kuleventil, pumpe til reserve.

Denne lager 20-25 liter øl. Vi har brukt en tilsvarende ganke mye og vunnet bryggekonkurranser med den. Her er alt du behøver til å lage suverent øl med unntak av råvarene. Jeg kan gjerne gi opplæring og oppskriftene vi har utviklet. Se også her: http://www.brewolution.com/index.php/en/brewster/guides-brewster-ng
3000,- for alt dette.

Ring på 98246910 om du lurer på noe.

Mvh

Elling
IMG_2154.jpg
IMG_2157.jpg
Vis vedlegget 36246
Vis vedlegget 36247
Vis vedlegget 36248 Vis vedlegget 36249
 
Sist redigert:
Hei, jeg er interessert i vannvarmeren. Virker termostaten som den skal? hvor mange watt er vannvarmeren på?
 
Hei! Jeg kunne tenke meg flaskene, flasketre, kanskje flaskevasker, korker og noen av bøkene, særlig den siste. Kanskje en kolbe også.
 
Hei, jeg er interessert i vannvarmeren. Virker termostaten som den skal? hvor mange watt er vannvarmeren på?
Vannvarmeren er på 2000watt. Termostaten fungerer. Den er analog og er ikke like nøyaktig som digitale bryggeenheter, men jeg bruker den til både å varme bryggevann og skyllevann med godt hell.
 
Jeg tar den gjerne. Kan hente i kveld eller i morgen om det passer. Send meg adresse på sms 95021526

Erik
 
Hei! Jeg kunne tenke meg flaskene, flasketre, kanskje flaskevasker, korker og noen av bøkene, særlig den siste. Kanskje en kolbe også.
Hei. Du er velkommen til å kjøpe flaskeutstyret, korker og korkemaskin til 400,- som jeg skrev. Det er nok en god deal. Kolben synes jeg er greit følger magnetrørenen. Bøkene skal det komme en og hente i morgen. Jeg kan evt høre om han har noen interesse av den siste boken dersom du ønsker det (den om norske byggetradisjoner?). Send gjerne sms på 98246910.
Elling
 
Hei. Du er velkommen til å kjøpe flaskeutstyret, korker og korkemaskin til 400,- som jeg skrev. Det er nok en god deal. Kolben synes jeg er greit følger magnetrørenen. Bøkene skal det komme en og hente i morgen. Jeg kan evt høre om han har noen interesse av den siste boken dersom du ønsker det (den om norske byggetradisjoner?). Send gjerne sms på 98246910.
Elling
Sms sendt. :)
 
Tilbake
Topp