• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt avtrekksvifter

oppdatert post med priser inkludert frakt med norgespakke

Nå kommer en litt oppdatert liste

priser:

prio 160ec: 3000 inkl ekstern potmeter (inkl mva) luftmengde cirka 800m3/h
k 125 ec: 2000 inkl ekstern potmeter (inkl mva) luftmengde cirka 450m3/h

1st Prio 160 ec Produktkatalog | www.systemair.com
listepris grossist: 4000 eks mva og eks potmeter

1 st K 125 ec Produktkatalog | www.systemair.com
listepris grissist: 2700 eks mva og eks potmeter
 
Sist redigert:
ferien er over, noen vifter igjen på lager.
kan droppe prisen for forum medlemmer til:
2750 inkl mva og ekstern potmeter for prio 160
1500 inkl mva og ekstern potmeter for K125 ec
 
Tåler disse varm damp over lang tid?

hva definerer du som varm damp?
Sammen med luften som trekkes ut, så vill og kjøligere luft blandes inn.
Dette medfører att temperaturen synker i luften og damp går over til vann.
En vifte bør aldri monteres rett over kokekjelen for eksempelvis, men dette gjelder og kjøkkenvifter.
Setter man motoren litt lenger ut i systemet så eliminerer man en støykilde, og i tillegg lar luften kjøle seg ned til "behagelige" temperaturer. Man kan på denne måten å samle sammen vann i en felle som man senere kan tømme, uten att man risikerer att vanne går inn i viften.
 
hva definerer du som varm damp?
Sammen med luften som trekkes ut, så vill og kjøligere luft blandes inn.
Dette medfører att temperaturen synker i luften og damp går over til vann.
En vifte bør aldri monteres rett over kokekjelen for eksempelvis, men dette gjelder og kjøkkenvifter.
Setter man motoren litt lenger ut i systemet så eliminerer man en støykilde, og i tillegg lar luften kjøle seg ned til "behagelige" temperaturer. Man kan på denne måten å samle sammen vann i en felle som man senere kan tømme, uten att man risikerer att vanne går inn i viften.
Var egentlig fukten jeg på en klein måte prøvde å spørre om, er den beregnet/Tåler den dette over tid? Har hatt noen kanalvifter som har tatt kvelden etter relativt kort tid...
 
Var egentlig fukten jeg på en klein måte prøvde å spørre om, er den beregnet/Tåler den dette over tid? Har hatt noen kanalvifter som har tatt kvelden etter relativt kort tid...
Oftest oppstår slike feil på grunn av att man montert viften for nære kjelen eller att man trekket kanalen nesten helt ned i kjelen. Jeg har min kanal omtrent 30cm opp, drypper litt tilbake ved siden av kjelen men inget i vifta. Viften min er då omtrent 2m bort
 
Tilbake
Topp