Petit Agentur og priser

Finn Berger

Moderator
Tenkte å handle inn litt saker, og gikk inn på Petit Agentur, siden jeg veit at de har fosforsyre. Starsan sto også på lista, men jeg stussa litt over prisen; 774 kroner for 9,4 dl. Og over prisen på en pose Munich Classic; 84 kr. Et raskt blikk på hva Bryggselv - som ikke akkurat er noen prispresser - tar: 379 og 55.

Det blir ikke noe mer handling hos Petit:(.

edit 4/3 for alle som dumper innom og bare leser dette: De fiksa det der. Ikke noe å si på prisene deres nå.
 
Sist redigert:
Tenkte å handle inn litt saker, og gikk inn på Petit Agentur, siden jeg veit at de har fosforsyre. Starsan sto også på lista, men jeg stussa litt over prisen; 774 kroner for 9,4 dl. Og over prisen på en pose Munich Classic; 84 kr. Et raskt blikk på hva Bryggselv - som ikke akkurat er noen prispresser - tar: 379 og 55.

Det blir ikke noe mer handling hos Petit:(.
Enig at prisene hos petit kan av og til synes litt merkelige. Jeg tror det kan være menneskelig svikt.

Synes derfor du er litt urettferdig her. De overnevnte prisene er selvfølgelig helt på bærtur. Dersom du tar kontakt og påpeker det ser jeg ikke bort fra at det blir rettet. Jeg har påpekt feilprising hos petit og de har rettet dette i etterkant.

Prisene de har på spesielt tysk humle er gjennomgående de beste du finner. De har også svært gode priser på Munton Crystal malt nå.
 
- og hvor lenge har den mennskelig svikten ligget der, tro?

Jeg får se, men dette er mildt sagt besynderlig. Jeg handler i alle fall ikke noe der i framtida uten å sjekke prisen:).
 
Ikke sikker på om jeg skal takke deg for det tipset.. :p
Nå blir humlefryseren full..
Beklager, jeg er villig til å lette på byrden med å ta i mot noen flasker øl, vil jo ikke at mine forumvenner skal pådra seg en kjedelig skrumplever :p

Crystalmalt fra Munton til 10,- kr kg er også verdt ta meg seg et par kg.
 
Sist redigert:
Petet er et sånt sted jeg aldri handler til fullpris på. De har nesten alltid tilbud, som det -40% tilbudet de har nå.

Det er i hvertfall mine observasjoner om den butikken.
 
Jeg har handlet diverse, både stort og smått fra Petit jevnt og trutt siden 2008 og har alltid vært fornøyd både med servicen og prisene på det jeg har kjøpt. Det har vært mange bra tilbudskampanjer opp igjennom. I begynnelsen var de nesten de eneste som drev med nettsalg, nå har konkurransen blitt stor, både fra fysiske butikker og andre nettbutikker.
Nå har rabatten økt til 45%. En så stor rabatt på absolutt alle varer virker nesten litt skummelt, er dette et opphørssalg?
I så fall synes jeg det er veldig trist. Håper jeg tar feil og at de klarer seg!
 
Tipper på opphørssalg før konkurs. Jeg prøvde en bestilling derifra men ser ut til at jeg ble svindlet for ca 1700,- kr. Bestillingen ble ikke sendt men det kom sporing både fra Posten og Post nord, men ingen av de hadde pakken. Noen uker etter at jeg krevde pengene tilbake ble det sendt en pakke, men jeg vet ikke hva den inneholdt. Jeg hadde allerede bestilt, og mottatt, varer fra Ølbrygging. Pakken ble avtalt returnert og jeg skulle vist få pengene tilbake men det har ikke skjedd, etter flere uker. Regner hele Petit for å være kun svindel.
 
Tilbake
Topp