Regner med du mente oppvaskmaskina ?Jeg har lært barna at alt som skal inn i vaskemaskinen, skal 'se' rent ut. Fett-reduksjon - fungerer![]()
Det er vanlig av butikkene å komme med den komentaren hvis ikke akkurat den butikken tar det inn mere, her på landet heter det "fritt i byen" når de har sluttet med et produkt.Krystallsoda skal være det beste - men det finnes ikke i butikkene lenger.
Her er det snakk om at kjeden ikke tar det inn. Meny har, men finnes ikke her på Hadeland. Men ser nå at Europris har det, så da får jeg se til å få tak i det.Det er vanlig av butikkene å komme med den komentaren hvis ikke akkurat den butikken tar det inn mere, her på landet heter det "fritt i byen" når de har sluttet med et produkt.![]()
Lurer på om jeg ikke kjøpte på Biltema sist....Her er det snakk om at kjeden ikke tar det inn. Meny har, men finnes ikke her på Hadeland. Men ser nå at Europris har det, så da får jeg se til å få tak i det.
Jeg og men finner det ikke nåLurer på om jeg ikke kjøpte på Biltema sist....
Felleskjøpet har bare kaustisk soda, ikke krystallsoda, om jeg skal stole på søket jeg gjorde på sidene deres.Europris, har inntrykk av at de finnes på selv små steder, de har soda i mange varianter men de er dyre på dette, dyrere enn felleskjøpet.
De har kun natron, som er mildere.Jeg og men finner det ikke nå