Secret Santa 2025

Det hadde vært fint om alle la inn sporingsnummeret sitt selvom mottaker får beskjed fra posten, for da har vi en kvittering i systemet på at det er sendt. Tilsvarende er det fint om man går inn og huker av for mottatt pakke når den er mottatt :) Siste frist for posten er i dag, så om noen ikke har sendt enda så er i dag dagen!

Hvordan legge inn sporingsnr? Eneste jeg finner på Norbytt nå er min profil. Der er det ikke plass til sporingsnr.

Ellers, takk for flott tiltak. :)

Hvordan legge inn sporingsnr? Eneste jeg finner på Norbytt nå er min profil. Der er det ikke plass til sporingsnr.

Ellers, takk for flott tiltak. :)

Jeg tror jeg fikk opp muligheten til å legge inn på første innloggingsside. Jeg bruker Chrome på Android.

Noen ganger hjelper det å rense bufferminne på slike problemer.

1000016116.jpg

Jeg testet nå på Chrome i Android, en nettleser jeg ikke bruker. Det er ingen steder der å fylle inn sporingsnummer eller huke av for mottak.

Må nesten korrigere meg selv litt - det ble ikke feil for alle :D Men det _var_ en logikkfeil, bare en annen feil enn jeg trodde. Det skal nå være i orden, og jeg har lagt til en knapp for å kvittere at man har fått pakka. Den kan brukes uavhengig av om avsender har lagt inn sporingskode.

Beklager litt mye kødd. På den positive siden så kommer ting til å virke fra første stund ved neste anledning :)

Må nesten korrigere meg selv litt - det ble ikke feil for alle :D Men det _var_ en logikkfeil, bare en annen feil enn jeg trodde. Det skal nå være i orden, og jeg har lagt til en knapp for å kvittere at man har fått pakka. Den kan brukes uavhengig av om avsender har lagt inn sporingskode.

Beklager litt mye kødd. På den positive siden så kommer ting til å virke fra første stund ved neste anledning :)

Må bare takke for å ha dratt i gang igjen ett fantastisk initiativ. Om jeg skal være streng står gjennomføring står til 9/10.

Men jeg liker ikke å være så streng. Derfor sier jeg 11/10. :cool:

Nå mangler det bare fem sporingsnummere, og en pakke er allerede meldt mottatt :)

Del gjerne litt bilder og tanker om øl etterhvert som det dukker opp. Tror de fleste tåler konstruktive tilbakemeldinger, og særlig skryt når det er på sin plass.

Må bare takke for å ha dratt i gang igjen ett fantastisk initiativ. Om jeg skal være streng står gjennomføring står til 9/10.

Men jeg liker ikke å være så streng. Derfor sier jeg 11/10. :cool:
Takk for det! :) Gjennomføringen holder ikke kvaliteten jeg vanligvis liker å ha på greiene mine, men får skylde på en litt bissi høst på jobb, så det ble litt mer hastverk enn planlagt. Men som sagt kan det bare gå oppover, og vi kan gjerne gjenta øvelsen.

Pakke har ankommet.
Er borte på jobb og gleder meg til å komme hjem for å se hva som er inni :)

Supert initiativ :) Bare så synd jeg glemte å registrere meg før fristen. Får satse på at det blir en Secret Easter Bunny e.l

Tilbake
Topp