Frode Messundstad
Norbrygg-medlem
Ja, nydelig. Takker
Ja, nydelig. Takker
Fikset. Eg hadde 1,7 og 7,1% feil vei rundt. Og vi har ikkje brukt F2 av og til. Litt avhengig av kor vi brygge det,Gristen summerer ikke til 100% ?
Der er ingen tørrhumling i Knekten. Eg må kanksje dobbelsjekke etiketten... Men der er ingen.Takk for oppskriften!
Det mangler info om humletype og -mengde for tørrhumlingen.
Eg har. Men, litt avhengig av hvordan du vil sour den ølet. Biola, philly sour eller bruke ren melkesyre.Heisann! Takk for at du deler. Har du oppskriften på Havblikk?
Takk for raskt svar! Vi har ikke lagd noe surøl før så ser for oss at philly sour blir det vi tester først, men tror vi vil bevege oss videre til melkesyre etterhvert. Er en av metodene å foretrekke rent smaksmessig?Eg har. Men, litt avhengig av hvordan du vil sour den ølet. Biola, philly sour eller bruke ren melkesyre.
En stk hjemmebryggererfaring: Jeg har laga gose med Philly Sour, og er veldig fornøyd med resultatet. Og så er det jo utrolig enkelt.Takk for raskt svar! Vi har ikke lagd noe surøl før så ser for oss at philly sour blir det vi tester først, men tror vi vil bevege oss videre til melkesyre etterhvert. Er en av metodene å foretrekke rent smaksmessig?