Var på polet her en dag å da blei det med ei Tomasmesse 2024. Fra før har jeg en 2017 0g 2019 i skapet. I vinter som var fyrte jeg opp bålpanna og satte meg med en fra 2018. Jeg er så glad i den
Jeg kjøpte Beergas og regulator hos Brewshop ogStout krana hos Litebrygg. Kjører 1,5 bar trykk.
I motsetning til en kompis, Magne Høyberg er jeg ingen Guinness kjenner. Men han er invitert til ei bryggehelg her i olympiske omgivelser når han kommer hjem fra ferie. Jeg er hvertfall fornøyd med...
Gjære på 10 gr, OG starter på 1050 25 liter og 25 gr Saflager W34/70. Har satt den i ett eget fermskap slik att jeg kan ta de videre når hver enkelt er klar for det ;)
Brygga to batcher Pilsner for 2 dager sida. Den ene gjære godt med slurry men den andre der jeg hadde i 25 gr tørrgjær type 34/70 er veldig stille
Er dette dere ser på bildet noe galt ?
Det her er ferskgjær, en WLP802 fra White Labs., Endre det framgangsmåten da ? Eller finnes det ett tørrgjær som erstatter dette ? Er loebrygg som har forfatta oppskrifta
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.