• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

19 L Corneliusfat tilsalgs. Stavanger.

Har du fremdeles igjen kan du legge av 4 til meg, trenger ikke slanger eller koblinger.
 
Hei!
Tar 2 fat, 3m gass slange, klemmer, 4 koblinger og pakninger hvis du har?
Bor på Sola og kan hente..

Mvh Tom
 
Kjøper gjerne 3 fat 5m gassslange 10m ølslange hurtigkoblinger 2 av hver 6 stk slangeklemmer ,hvis det er mulig å få sendt det litt nærmere østfold.
 
Alle som har lagt inn ønske om fat over, skal få, men nå er det tomt også.
Hvis interessen er tilstede, så får jeg heller legge inn en ny bestilling på 60 fat for levering senere.
Satser på at disse fatene som er på vei fra Tyskland nå, kan være klare til henting den 30.3.
De som vil ha de tilsendt skal også få det, men jeg har god plass til å lagre, så det er mulig å hente disse ved anledning.
 
Jeg er interressert i fat hvis det blir en ny runde, er det mulig å bestille innn 9-litere også i samme forsendelse eller kreves det da 60 stk 9-litere i tillegg?
 
Da var fatene gjennom tollen, regner med de kommer til Sola neste uke. Jeg er offshore, er hjemme igjen på på skjærtorsdag, så disse kan hentes etter påske.
Er det noen som vil hente før dette, så skal vi få til dette også.
Flyplassveien 214, AAK er adressen, ser logoen vår fra hovedveien når dere kommer fra Sola sjø.


http://maps.google.com/maps?q=Flyplassveien+214+4050+Sola&hl=no&ll=58.888085,5.629377&spn=0.00683,0.022488&sll=58.853447,5.731674&sspn=0.109387,0.359802&hnear=Flyplassvegen+214,+4050+Sola,+Rogaland,+Norge&t=m&layer=c&cbll=58.888827,5.628309&panoid=HCD3MB2MPSlLARgW3kWRyw&cbp=12,170,,0,0&z=16
 
Supert!

Betyr dette at henting må gjøres på dagtid?

Har du sagt noe om betaling, er det "cash is king" eller vil du ha de på konto?
 
EinarM skrev:
Supert!

Betyr dette at henting må gjøres på dagtid?

Har du sagt noe om betaling, er det "cash is king" eller vil du ha de på konto?
Cash is King
Fatene er ankommet, men Candirect sendte lokkene i egen sending, og de er ikke kommet, håper de er her før helga, sender du meg tlf på pm, så får du beskjed på sms når de er klar for henting.
Best å hente på dagtid, kveldstid kan hentes hos meg på Lura hvis du foretrekker dette
 
Stor takk til Gunnar J som har tatt på seg jobben med å skaffe fat til oss! De var i tillegg veldig bra! Mye greie folk innenfor bryggehobbyen!  :skitbra:
 
Tilbake
Topp