• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

4 Corneliusfat 19L ønskes kjøpt

Koster 1388 for fire fat fra Lund ferdig her i Norge. Gjennom olbrygging.no koster de samme fatene 599,- stk.

Synes det blir litt vel dyrt.
Oi, hvor får du opp den prisen på 1388 for fire fat fra Lund? Om du sender meg en link på den prisen hadde det vært topp.:)
 
Fikk i dag 8stk fat fra lund. Samtlige var bulkete og stygge, men alle holder trykk.
Anbefaler alle å heller støtte en norsk nettbutikk, for trykkventil må nok skiftes på halvparten, og alle trenger nye pakninger. Et under at de holdt trykket hele veien hit! Slitasjen på fatene var latterlig, absolutt ikke på nivå med de jeg kjøpte fra hobbybryggeren for en stund tilbake.

Prisen for fatene ble 3872 NOK inkludert avgifter og frakt. dvs. 484 NOK pr fat.
Da ikke inkludert nye trykkventiler og pakninger..
 
Kjøpte sjøl renoverte fat fra lund, kostet vel ca 100 mer enn enn trykktestet fat og de var som nye ... Har handlet en del fra lund og har vært meget fornøyd med det jeg har kjøpt. Men det er også noen tråder med folk som ikke har vært like heldig som meg .... Så kan hende jeg kun har vært heldig.

Men støtter samtidig om å handle lokalt på norske sjapper


Easybrew
 
Jeg er med hvis vi får til en hyggelig pris, bor i Drammen, ikke noe problem å hente i rimelig nærhet.

Samme her. Om det kan ordnes om ikke så alt for lenge til en hyggelig pris vil jeg gjerne ha et, så da er vi to i samme område som er interessert.
 
Bare et tips om at hobbybryggeren har fått inn renoverte 19 litere til 700 kroner. Desse er vel verdt pengene! Sist jeg bestilte fat derfra fikk jeg fat med nye lokk, koblinger og o-ringer. Er virkelig god og hyggelig kundeservice, kan virkelig anbefale denne butikken!
 
IKKE kjøp fat fra hobbybryggeren! Bastant sagt, men dette er en kjeltring. Er over et år siden jeg kjøpte fat derifra, og de er ennå ikke kommet selv om han har sendt dem minst ti ganger. Tror jeg kan skrive bok om alle unnskyldnigene Rune Toft har kommet med.
 
Tilbake
Topp