• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Auksjon av 9 bryggebøker.

Selger alle mine bryggebøker i en auksjon. Minstepris er 500kr, minste budøkning er på 50kr. Om det er bud på slutten av auksjonen, så avsluttes auksjonene 10 min etter siste bud. Auksjonen avsluttes tirsdag 21 januar kl 20:00. Bøkene kan hentes på Bønes (Bergen), eller sendes med posten. Kjøper betaler frakt.

Her er bøkene jeg legger ut i denne auksjonen:
- How to Brew,. Av John J. Palmer. 2006 utgaven
- Beer Captured. . 2011
- Designing Great Beers. Av Ray Daniels. (ukjent årstall, kjøpt rundt 2011)
- Brewing Classic Styles. Av Jamil Zainasheff og John J. Palmer. 2007
- Brew Like a Monk. Av Stan Hieronymus. 2005
-Clone Brews. Av Tess og Mark Szamatutski
- Radical Brewing. Av Randy Mosher.
- The Compleat Meadmaker. Av Ken Schram
- The Best of Brew. 250 Classic Clone Recipes (en spesialutgave av et magasin).

Bøkene er kjøpt rundt 2010 til 2013. Da jeg begynte med brygging.

I01MG_20200119_192627167.jpg IMG_20200119_192609032.jpg IMG_20200119_192618398.jpg
 
For å få start på auksjonen, så goddtar jeg bud fra 400kr. Budøkning på 50kr gjelder fortsatt.
 
Men bøkene kan anbefales om man vil lære mer, og utfrodre seg i å lage masse forskjellige øl. Er også noen bøker som går ut på å klone øl som er kjent på markedet. Eneste grunn til at jeg selger de er at jeg må gi meg med alkohol av medisinske grunner. Synd å legge hobbyen på hylla, har hatt mange gode minner fra brygging og konsum.
 
Veldig fine bøker, jeg har de fleste som ebøker, men de hadde gjort seg i hylla også. Synd å høre du må gi deg, håper du finner noe annet å drive med som gir deg masse glede.
 
Takker, jeg har begynt med ostelaging og spekemat. Kjøpt inn kjøttkvern ,ostepresse og et kjøleskap som modningskammer. Det vil overta fra bryggehobbyen. Er også litt mikrobiologi der også. Bakteriekulturer, løype, mugg....
 
Kan jeg starte bud på 300,- og håpe det blir en budkrig?
Jeg har noen av dem, og de blir lagt ut rimelig i Oslo om noen vil ha dem :)
 
Tilbake
Topp