BB30 VS Bratberg Kompaktbrygger 35 liter

Hei,

Først og fremst beklager at jeg spør et spm som sikkert er besvart X antall ganger før :)
Men som topic sier, om man kjøper BB30v3 startkit med kjøler, bøtter osv kontra Bratberg Kompaktbrygger 35liter med kjøler bøtter osv havner man nesten på samme pris, hva er i realiteten forskjellen for en nybegynner? Er det "hipp som happ" hva man velger eller er en av dem klart bedre? For meg ser dem tilsynelatene nokså like ut.

Takk for alle svar :)
 
Ja jeg har lest det meste av info som finnes om begge systemene her på forumet, jeg bestemte meg til slutt for å bestille BB30 av en enkel grunn, det virker som denne har flest "brukere".
Fordelen med det er utbytte av erfaring, tips, hjelp osv, ellers ser systemene nesten identiske ut og leser at tilnærmet 100% av brukerne er fornøyd med begge 2 så tror ikke Bratberg står noe tilbake for BB30 og vice verca :)
 
ErikH skrev:
Ja jeg har lest det meste av info som finnes om begge systemene her på forumet, jeg bestemte meg til slutt for å bestille BB30 av en enkel grunn, det virker som denne har flest "brukere".
Fordelen med det er utbytte av erfaring, tips, hjelp osv, ellers ser systemene nesten identiske ut og leser at tilnærmet 100% av brukerne er fornøyd med begge 2 så tror ikke Bratberg står noe tilbake for BB30 og vice verca :)

Enig med siste taler. Ellers så tenker jeg at BB60 også seiler inn som ett godt alternativ til ikke så mye mer i pris. Jeg kommer til å kjøpe bb60 pga at jeg har en kompis som er med - da blir BB30 litt liten. Har egentlig lyst på begge to, men det er en annen sak...
 
Jeg fikk usedvanlig lyst på bb150! Men så var det dette med plass, strøm og ikke minst penger da....
 
Tilbake
Topp