• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bergen: induksjonsplate

Fabelaktige Vestbrygg (no med nye og større lokale) får inn ny forsyning med Caso induksjonsplate 3500w innan nokre veker. Det er flott, og eg kjem truleg for å kjøpe ei slik då.

MEN: eg skulle gjerne hatt ei til ei utendørsbryggjing komande onsdag. Er det andre som sel slikt i Bergen, evt. her privat?
 
Hugs at du må ha ein skjøteledning som har stor "kvadrat" når du skal bruka den ute - minst 3*1,5 mm2 men gjerne 3x2,5mm2 - jo betre "kvadrat" - jo mindre spenningsfall når det er litt lengde. 
 
Og rulle ut ledning som er på trommel. Trommelen virker også som en induksjonsvarmer.


skrevet på ei eplefjøl.
 
Både dette med kvadrat på skøyteledning og å rulle den ut er heilt nytt for meg – er åpenbart ikkje særleg nevenyttig. Men det forklarer ein heil del. Vi brygga på same stad i fjor på denne tida, og når eg no var attende kikka eg på skøyteledningen vi brukte. Den var merka 3G1.00mm^2. Og kanskje endå viktigare: på ein etikett på trommelen kunne eg lese:
«Maks kapasitet helt utrullet: 2300W 230V / 10A
Maks kapasitet helt innrullet: 1000W 230V / 4A»

Vi hadde store problem med å nå kok i gryta vår i fjor, og det skuldast vel at trommelen var rimeleg innruila, og følgeleg ikkje gav nok effekt til vår 1800W induksjonsplate. Akk!
Hoppa glatt over dette leddet denne gongen, og brukte ei slik kvit padde til å føre straumen ut. Bryggjinga fungerte heilt som vanleg med vårt bryggjeri. Ingen stress og kav. Så det var suksess!

Men kraftigare induksjonsplate står stadig på ynskjelista, det blir neste oppgradering for vårt vesle kjøkenbryggeri. Eller kanskje det blir eit kjøleskap for gjæring…
 
Vet ikke hvor lang ledning du trenger, men 2.5mm2 kvadrat er jo å foretrekke når det går effekter som her. Slike er jo å få kjøpt på clas eller tema.

Du taper ca 70W på 30 meter 1.5mm2 kobber skjøteledning ved 10A (2300W). Det blir ca 100W tap om du bruker 15A (3500W)
Du taper ca 24W på 30 meter 2.5mm2 kobber skjøteledning ved 10A (2300W). Det blir ca 36W tap om du bruker 15A (3500W)
 
Tilbake
Topp